Aksel Overskott, rådgiver og prosjektleder i Bielke&Yang fortalte om inspirasjonen bak designbyråets suksess. Foto: Ellen Høiby De 7 bud for merkevarebygging Hva Bielke&Yang tror på fra et merkevare-perspektiv. Ellen Høiby Journalist Publisert torsdag 14. september 2023 - 16:05 Sist oppdatert torsdag 14. september 2023 - 17:38 For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud Måneds- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes én gang i måneden 1 kr første måned Deretter 189 kr pr mnd.Ingen bindingstid KJØP Års- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Spar 378 kr Fornyes én gang i året 1.890 kr per år Ingen bindingstid KJØP Toårs- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes hvert andre år 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder 3.390 kr Gjelder for to år Ingen bindingstid KJØP Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side ✕ tobias heselius merkevarebygging nyheter bielke&yang aksel overskott ecommerce oslo markedsføring designbyrå Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post