Aleksander Hetland, daglig leder i Smeh og Marianne Høy Erikstad, markedsdirektør i Hennig-Olsen. Foto: Privat Lansering av Haaland-is: – Skjedde litt for raskt Nyheten om isen kom ut tidligere en planlagt. Ellen Høiby Journalist Publisert torsdag 18. januar 2024 - 17:24 For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud Måneds- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes én gang i måneden 1 kr første måned Deretter 189 kr pr mnd.Ingen bindingstid KJØP Års- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Spar 378 kr Fornyes én gang i året 1.890 kr per år Ingen bindingstid KJØP Toårs- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes hvert andre år 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder 3.390 kr Gjelder for to år Ingen bindingstid KJØP Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side ✕ hennig-olsen erling braut haaland aleksander hetland markedsføring smeh marianne høy erikstad nyheter Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post