Her er de nominerte til Visueltprisen 2024 Flest nominasjoner er det ANTI som har sikret seg, med hele åtte nominasjoner.
Hagle lager musikk for å rekruttere mekanikere For å øke rekruttering av mekanikere gikk NAF utradisjonelle veier for å vekke interessen hos de som elsker å skru.
ANTI's arbeid hylles som et mesterstykke Lederduoen i ANTI vil gi design en større plass i hele merkevare- og kommunikasjonsløpet.
Her mottar ANTI DOGA-merket: – Rett og slett et mesterstykke Juryen roser NRK og ANTI for å ha utviklet en visuell identitet som klarer å balansere mellom fornyelse og respekt for tradisjonen.
Cecilie Kåss Furuseth hentes til ANTIs pod-satsing ANTI fortsetter sin satsing på podkast og ansetter Cecilie Ramona Kåss Furuseth.
ANTI hylles for sin design-jobb med NRKs visuelle identitet NRK har gjennomført en storstilt oppdatering av sin visuelle identitet. ANTI står bak den nye identiteten.
ANTI og Skintific skal få gutta til å begynne med hudpleie Det britiske hudpleiemerket Shakeup tar suksessen fra hjemlandet til Norge, og ANTI har fått jobben med å utvikle lanseringskampanjen.
Fikk seks priser for fem ulike jobber: – Viser bredden vår ANTI hadde god grunn til å være fornøyde med kvelden da Gullblyanten var over.
Gullblyanten er i gang: – Håper alltid vi kan stikke av med noe metall Reklamebransjen har samlet seg i Oslo konserthus.
Ny designer til Netlife Mener Netlife er det ideelle miljøet, til tross for den aktuelle usikkerheten i markedet.
ANTI har utfordret i 15 år: – Hvis vi plutselig blir et helt mainstream-byrå, da gidder jeg ikke lenger Da Kenneth Pedersen og Kjetil Wold startet ANTI var de helt sikre på to ting: De skulle aldri bli mer enn fem ansatte. Og reklame skulle de i alle fall ikke drive med.
Årets Gullfisken-vinner forventet ikke to seiere på rappen Morgenstern for Finn.no hentet hjem gullet i år også.
Morgenstern og Finn vant Gullfisken for andre året på rad Reklamefilmen «Barnevogn» vant Gullfisken under reklamebransjens feiring lørdag kveld.
TRY og POL stiller sterkest: – Alltid en gledelig kveld Reklamebransjen samles i feststemning for å hylle fjorårets beste reklamefilmer.
ANTI vant Stratos-samarbeid Orkla Confectionery & Snacks har valgt ANTI som kreativ partner for Stratos-merkevaren.
Disse kan stikke av med Gullfisken Førstkommende lørdag skal reklamebransjen hylles og her får du en oversikt over de nominerte sølvfiskene.
ANTI lanserer bransjepod – løfter fram konkurrentenes arbeid Savner rausheten i bransjen, så nå tar de selv tak i det.