Samsung lanserer ny OL-kampanje – utfordrer janteloven Samsung inngikk i januar et samarbeid med to av Norges største OL-håp, Karsten Warholm og Grace Bullen. Nå lanserer de sin første kampanje – og sammen med en rekke OL-utøvere utfordrer de janteloven.
Narvesen markerer Pressefrihetens dag i ny kampanje Anorak NoA står bak arbeidet når Narvesen markerer Pressefrihetens dag med historiene til journalister som har blitt drept for å gjøre jobben sin.
Henger falske plakater i over 200 Coop-butikker På satirisk vis gjør kampanjen kundene oppmerksomme på at Coop ikke har lagt planer om å utfase turbokylling, til tross for at over syv av ti Coop-medlemmer vil dette.
Vinner av The Hunt sikrer bransjen over 400 assistenter – Dette er den desidert største kampanjen Norge har hatt innenfor bransjen.
Slik skal GK lokke folk til Nord-Norge – første del av kampanjen er ute Geelmuyden Kiese stakk av med jobben om å lokke folk til Nord-Norge. Nå er kampanjen live og lokal ordfører blir ringt ned.
Ellevilt markedsføringsstunt: Diplom-Is med ekte gull i frysedisken Skal få flere nordmenn til å spise gullpinne ved å putte ispinner med ekte gull i tilfeldige frysebokser landet rundt.
Sparebanken Vest deler ut over én milliard i kundeutbytte til kundene – lager film med Trigger For femte gang deler Sparebanken Vest ut kundeutbytte til sine kunder. Hvor mye kundene får i utbytte blir kommunisert i en personalisert video.
Til alle som ikke hørte påskefjellet kalle Foodora og Ring 2 var ute med en ny kampanje til alle de som ble hjemme i påsken.
Økning i uønskede hendelser på norske fly: Kampanjen #flymodus tar tak Tissing i midtgangen, røyking, seksuell trakassering, trusler og vold. Riktig Spor fikk et klart oppdrag fra Luftfartstilsynet – sett problemet på agendaen!
LinkedIn lanserer ny Media Planning API Denne innsikten gir markedsførere mer nøyaktighet og gjør det mulig for byråer å planlegge bedre scenarioer og oppnå målbare resultater på LinkedIn.
Går til miljøkamp med Trigger på laget Handelens Miljøfond og NFF går nå ut med en felles kampanje. Valget for samarbeidspartner falt på Trigger, etter konkurranse med flere andre byråer.
TV-aksjonen bytter ut Nord DDB med Anorak: – Konkurransen var tøff Nord DDB har de siste fire årene utviklet kampanjene sammen med NRK TV-aksjonen. Nå er det Anorak sin tur.
Blindeforbundet «ødela» reklame i beste sendetid Fordreid, flekkete og uklar. Dette er ikke ord som pleier å beskrive TV-reklame, men på lørdag var det akkurat det de var.
Skulle egentlig lansere kampanjen senere i år – men kastet seg rundt og gikk live nå – Det finnes andre kriterier å vurdere.
«Finn frem julenissen i deg» oppfordrer Coca-Cola Gjennom sin nye film, «Verden trenger flere julenisser», bruker Coca-Cola årets julekampanje til å sette fokus på gode hverdagsgjerninger.
Ice lanserer mobilabonnement med Netflix inkludert Som første og eneste aktør i Norge tilbyr Ice nå et mobilabonnement med ubegrenset data og Netflix inkludert, uten å øke prisen.