Slik bruker byråene kunstig intelligens i reklame KI-genererte bilder, videoer og lydopptak i reklame er ofte gjenstand for diskusjon. Hvordan bruker byråene de nye verktøyene som dukker opp.
Derfor dropper JCP å være med på kontroversiell pitch – At kriteriene her er såpass snevre gjør det uaktuelt for oss å delta på denne
Lover og regler for AI i reklame: Dette sier byråene Akkurat nå er det ingen klare regler for bruk av generativ kunstig intelligens i reklame. Bør det innføres noen retningslinjer?
JCP PRAD og JCP Event vant to priser i Communicator Awards Tirsdag ble årets vinnere av Communicator Awards kunngjort.
Osloskolen og JCP skal finne nye forbilder I den nye lærerrekrutteringskampanjen for Osloskolen er fokuset å hylle lærere, og vise hvilke forbilder de er for elevene.
Maria Oljemark får ny rolle i JCP Med over 20 år bak seg i JCP, er Maria en av veteranene i JCP-familien.
Vil gjerne ha flere prisutdelinger Lars Eia Kirkholm i JCP mener prisutdelinger er mer enn bare utdeling av heder.
Feirer 20 år med Facebook: – Har snudd om på bransjen Hvordan har byråene tilpasset tilnærmingen til Facebook gjennom årene?
JCP og Samsung med «hemmelig» lansering Denne uken var det duket for lanseringen av Samsung sine nye mobilflaggskip; Galaxy S24-serien. Strategien bak lanseringen var å ikke nevne hvem som var avsender i teaser-kampanjen.
JCP PRAD henter Kristoffer Reppen fra Atyp Med nær 20 års erfaring fra byråbransjen melder partner og kreatør i Atyp, Kristoffer Reppen, overgang til JCP PRAD og blir med det selskapets nye rådgiver.
Osloskolen velger JCP PRAD Utdanningsetaten søkte nylig et byrå som kan hjelpe dem med kommunikasjon og medietjenester for Osloskolen. JCP PRAD vant anbudet.
JCP PRAD står bak lansering av ny Fjällräven-kampanje PR- og reklamebyrået JCP PRAD laget en kampanje for svenske Fjällräven.
Slik valgte de å promotere konkurransen: – Vil vekke nysgjerrighet Ansatte ved en rekke reklamebyråer i Oslo møtte et nytt syn utenfor sine kontorer tirsdag morgen.
Byrålederen gir egen klesstil terningkast 2 – Jeg har en ambisjon om å løfte meg her når jeg får litt mer tid.
JCP stakk av med rekordmange priser i New York: – Det er superstas Ble belønnet med tre gull og to sølv i Communicator Awards.
Forklarer hvordan merkevarer burde kommunisere med Gen Z Deler strategien inn i tre deler: – Det første spørsmålet er å finne ut av hvilket problem man faktisk ønsker å løse.
JCP henter fra NRK: – Jeg har drømt om å bli JCPer siden 2008 Nina Caroline Omtvedt er JCPs nye produksjonsleder.