Avinor brukte umerket KI-bilde: – Kunne holdt seg for god for det Avinor ville gi beskjed om at man ikke må pakke ned powerbanken sin i kofferten når man reiser. Det gjorde de ved hjelp av kunstig intelligens.
Startup-bedriften skal hente seks millioner fra investorer: – Det er seigt AI-verktøyet Wepost er utviklet av studenter ved NTNU. Nå tar de sats, og jobber for å samle inn penger fra eksterne aktører.
Følger du denne perfekte oppskriften, får du tusenvis av visninger på LinkedIn! «Kan det være for godt til å være sant?», skriver Halvor Pritzlaff Njerve.
Hvor er den norske topplederaktivismen? «Virksomheter og organisasjoner har mye å tjene på at ledere er synlige og engasjerte i sosiale medier. Likevel er det mange som fremdeles vegrer seg fra å logge på og ta plass», skriver Marie Nygaard Sørlien.
Dette er de viktigste trendene på SoMe i 2024 Hacking på Facebook, lange videoer på TikTok og LinkedIn fjerner LLA
Merkevarebygging i praksis: Erfaringer fra et LinkedIn-prosjekt «Ansatte som LinkedIn-ambassadører for bedriften – er det mulig å få til? Spoiler: Ja, det er mulig! Her er mine viktigste erfaringer, et halvt år inn i prosjektet», skriver
Lanserer LinkedIn-festival i to norske byer – Jeg tror næringslivet og kommunikasjonsbransjen over hele landet er sultne på flere faglige event utenfor hovedstaden, sier Fredrik Fornes.
Byrået til skoleeleven vokser i rekordfart: – Omsatt for over 600.000 I januar vokste selskapet med 54 prosent fra desember.
LinkedIn lanserer ny Media Planning API Denne innsikten gir markedsførere mer nøyaktighet og gjør det mulig for byråer å planlegge bedre scenarioer og oppnå målbare resultater på LinkedIn.
Informasjon fra flere hundre millioner LinkedIn-kontoer er lekket på nettet Nå er det på tide å bytte passord. Flere milliarder personopplysninger fra flere kjente tjenester er lekket på nettet.
Byråene: Dette er bra SoMe-innhold i 2024 SoMe-byråene har noe ulikt syn på trendene innen markedsføring gjennom det kommende året.
Fredrik Fornes lanserer verdensnyhet i 2024 – Planen var å roe ned noen hakk. Det blir nok ikke helt som planlagt – fordi jeg for tiden holder på å stifte et datterselskap under Hubify.
– Kan ikke kalle oss veteraner, men vi har fått til mye Sivert Ridderseth mener potensialet for markedsføring på LinkedIn er større enn mange innser.
LinkedIn fyller 20 år: – Lei av «corporate bullshit» LinkedIn har de siste årene blitt en viktig plattform for flere kommunikasjonsfolk og markedsførere. I år er det 20 år siden lansering.
Derfor er fotballklubbene på LinkedIn Klubbene når helt andre målgrupper på LinkedIn enn på andre plattformer, opplyser de.