Rapport sier stadig færre vil betale for podkast: – Kjenner oss ikke igjen Avviser at det er mindre interesse for å betale for podkaster i Norge.
Jubileumssesong for Bloggerne og fem nye profiler Denne høsten kommer «Bloggerne» tilbake og feirer den 20. sesongen av den populære dokusåpen.
Tina Bru om podkast-suksessen: – Kunne aldri vært drevet av kommunikasjonsavdelingen Høyre-politikeren mener den jordnære stilen i podkasten «Stortingsrestauranten» er grunnen til at de har lyttere.
Annonsering i podkast: Dette grepet kan holde på lytterne Cornelia Bull er overbevist om at podkast egner seg svært godt for annonsering. Men da må flere ting gjøres riktig.
TRY og Morgenlevering ville nå én spesiell gruppe. Da gjorde de dette Valgte blant annet lydmediet for å øke folks kjennskap til merkevaren.
Historisk podkast om historisk forsvarsløft Regjeringen har for første gang publisert en Stortingsproposisjon som podkast.
Mediebarometeret viser nedgang i første kvartal – Den totale reklameomsetningen som går via mediebyråer er redusert med 5,4 prosent sammenlignet med samme periode i fjor, sier Camilla Gåre, daglig leder i Mediebyråforeningen.
Strømsnes Røe lanserer europeisk masterclass for radio Kurskonseptet er myntet på den internasjonale radiobransjen.
Dette synes «Årets Influenser» bransjen må bry seg om – At så mange kaster bort muligheten, syns jeg er utrolig.
Startupen lanserer AI-verktøy for kommunikasjonsbransjen Gründerne med fartstid fra blant annet Retriever og Kantar lanserer ListenAlert – et nytt AI-verktøy for mediemonitorering.
Slik planlegger annonsører for 2024 Acast har presentert en nordisk rapport med innsikt i hvordan mediekjøpere planlegger sine annonseinvesteringer for det kommende året.
Cecilie Kåss Furuseth hentes til ANTIs pod-satsing ANTI fortsetter sin satsing på podkast og ansetter Cecilie Ramona Kåss Furuseth.
Podimo signerer Nora Haukland I podkasten «Uproblematisk» inviterer Nora Haukland noen av landets mest problematiske kjendiser – til en uproblematisk prat.