Explore Trøndelag er Årets markedsfører i Trøndelag – Har satt ny standard for markedsføring i reiselivet
Årets markedsfører: – Det har vært en del interne kamper Hun er helt fersk i jobben, han fløy inn fra Indonesia for å få med seg prisutdelingen. Nå har de sikret seg én million markedsføringskroner.
Oda ble årets markedsfører Onsdag kåret MFO hvem som er den beste markedsføreren. Oda stakk av med prisen.
Stereo Skis skilansering ble til OL-satsing Det norske skimerket Stereo Skis og alpinlegenden Kjetil Andre Aamodt ønsket hjelp med å lansere sine nye racingski.
Disse seks kjemper om å bli «Årets Markedsfører» Vinneren stikker av med én million i annonsekroner hos Schibsted.
Vipps så ble de kåret til Årets Markedsfører Fokuserte på svakheter for å skape vekst: – Vi kan ikke hvile på laurbærene når visjonen vår fremover er å bli verdens høyest elskede digitale lommebok.
En av disse fire blir «Årets Markedsfører» Det står mellom OBOS, Amnesty International, Rørosmeieriet og Vipps.
Kakadu har valgt hvordan de skal bruke pengepremien fra Easee Valgte Schibsted Partnerstudio og innholdsartikkel for å lansere nytt produkt og bygge kjennskap til merkevaren.
Disse fem skal knive om å bli «Årets Markedsfører» Vinneren krones med én million i annonsekroner hos Schibsted.
Easee har valgt – gir bort pengepremien til Kakadu – Vi er utrolige glade for premien og kan love at den vil komme godt med.
Easee kåret til Årets Markedsfører – gir bort pengepremien fra Schibsted – Vi er et ungt selskap, så det er enkelt å huske tilbake da vi var avhengig av en håndsrekning selv. Nå er vi så privilegerte at vi kan gjøre det samme tilbake.
Tørn har sikret seg profiler fra Rema 1000, Elkjøp og Schibsted Growth til styret Overskudds-selskapet har hentet inn Trond Bentestuen, Julia Paulsen og Hanne Hollstedt.