Går fortsatt i underskudd:– Vi har tatt omfattende grep Det blir en spennende høst for Ahead Group, om man skal tro på sjefen selv.
Martin Apenes: – Vi kan ikke sponse kunden for å få morsomme oppdrag Kommer med et varsku om offentlige anbud. Sier PR-bransjen nå opplever det samme som reklamebransjen har opplevd i mange år.
Max Social gikk fra tap til millionoverskudd på ett år Profilbyrået snur minus til pluss. TikTok-satsing og produktlanseringer ga rekordinntekter i 2023.
Clear Channel-sjefen om tapet av milliardkontrakt: – Vi har en plan Til tross for nedturen kan Dennis Højland Nyegaard smile når han går gjennom fjorårets regnskap.
Apriil Reklame med kraftig underskudd Apriil Reklame har vært gjennom et tøft 2023, hvor de har tapt store penger, og i vinter så de seg nødt til å kutte sju ansatte på kort tid.
24 prosent av omsetningen til Zynk forsvant i 2023 Omstillingsår sier sjefen selv. Inntektene stuper for andre år på rad.
Morgenstern med resultatløft i 2023 Omsetningen går ned, men byrået øker både byråinntekter og driftsresultat i 2023.
Årsresultatet stupte med 40 prosent for Rud Pedersen: – 2023 var som en berg og dalbane Men selv om det ble et tøft år, fikk de ansatte bonus og det ble tatt millionutbytte.
Reklamebyrå med millionutbytte Sjølv om det er tøffe tider i reklamebransjen, er det framleis byrå som tenar pengar.
Oskar Westerlin og «Jølle» sikret seg over 6,5 millioner i inntjening i fjor Med en imponerende vekst i inntektene i 2022, har Oskar Westerlin og hans partner Jørgen «Jølle» Fjeldberg satt enda høyere mål for året. Duoen er fast bestemt på å fortsette sin suksesshistorie.
Rekordår for Corporate Communications – har aldri hatt høyere byråinntekt Integrering av bærekraftsrådgivning i finansiell- og virksomhetskommunikasjon bidrar til veksten.
NAF lanserer nytt samarbeid med Vipps Anti har laget en moderne vri på en klassisk western stand-off.
Mvh uberørt av pandemien - beholder byråinntekt på nesten 20 millioner kroner Reklame- og designbyrået holdt stødig kurs gjennom 2020.