Etterlyser selvransakelse i norsk reklamebransje: – Situasjonen er verre enn noen gang Reklametalentet Sollin Sæle mener det er bransjens egen feil at de ikke klarer å bygge merkevarer over tid og skape effekt.
Nedbemanning i reklamebyrå etter eierskifte: – Det mest ansvarlige vi kunne gjøre Oppkjøp og økonomiske utfordringer har ført til kutt hos det jærske reklamebyrået.
Uro i byrået: Flere slutter i Apriil Reklame & Design Det kriserammede byrået har vært gjennom nedbemanninger og permitteringer. Nå slutter flere i byrået.
Apriil girer opp designsatsingen tross tøffe tider Apriil har vært nødt til å kutte ansatte i vinter. Nå vil de få fart på designsatsingen og de kutter toledermodellen på reklame.
Prisutdelingene merker de tøffere tidene Det blir sendt inn færre bidrag til årets viktigste reklamepriser. Gullblyanten merker og nedgang i antall som kommer på festen.