Adnuntius lanserer egen streamingtjeneste Skal levere videoannonser raskere til publisistenes nettsider.
Adnuntius etablerer konsernledergruppe Adnuntius etablerer konsernledergruppe, og gir Henrik Hernes ansvaret for produktet og Lasse Fosshaug ansvaret for salget.
Birger Magnus investerer i norsk adtech Tidligere konserndirektør i Schibsted, Birger Magnus, satser på det norske adtech-selskapet Adnuntius.
Henrik Staib går til Adnuntius – skal lede selskapets kommersielle satsing i Norge Staib kommer fra en stilling som kundedirektør i Merkle, og bringer med seg over 18 års erfaring fra mediebransjen, med bakgrunn i salg og forretningsutvikling i Aller Media, TV 2 og Dagens Næringsliv.
Verdikjeden er løsningen «ANFO-sjef Jan Morten Drange kaster hansken idet han utfordrer bransjen til å samarbeide tettere, og etterspør annonseløsninger som kan konkurrere med store internasjonale teknologigiganter. Jeg plukker den gjerne opp», skriver Stian Remaad, CEO i Adnuntius.
Så mange har tatt TRY Opt si nye teneste i bruk etter lanseringa – Når me då kjem med ein slik moglegheit, hadde det fint om fleire walk the talk.
Adnuntius og Try lanserer annonseplattformen C ALT Lanseres som motsvar til et uoversiktlig marked for kjøp og salg av programmatiske annonser.