Dette er det nye styret i Kreativt Forum Kreatører og rådgivere fra byråene Anorak, Anti, Fasett og Brunch / Apriil er nye representanter i det nye KF-styret fra høsten 2024.
Ahead Groups nye storsatsing lover å endre reklamebransjen – Det siste verden trenger er et nytt tradisjonelt reklamebyrå.
Går fortsatt i underskudd:– Vi har tatt omfattende grep Det blir en spennende høst for Ahead Group, om man skal tro på sjefen selv.
Martin Apenes: – Vi kan ikke sponse kunden for å få morsomme oppdrag Kommer med et varsku om offentlige anbud. Sier PR-bransjen nå opplever det samme som reklamebransjen har opplevd i mange år.
Bransjen hyller Kjetil Try: – Norges dyktigste reklamemann Byråtoppene hyller Kjetil Try som en kultur- og bransjebygger uten sidestykke. Samtidig blir det nyttige råd fra konkurrentene om å vokte arven når Sindre Beyer nå overtar sjefsstolen.
Hun blir sjef for den nye satsingen: – Vi legger huet på blokka Camilla Forberg inntar lederposisjonen i Bloom, og erkjenner at det nye prosjektet er litt skummelt.
Ahead-sjefen om den store endringen: – Må jobbe annerledes Kjetil Botten Skogly og Ahead Group gjør store endringer. Målet er å bli en mer helhetlig marketing-leverandør, ifølge sjefen.
Ahead Group etablerer ny strategienhet Skal møte sine kunders økende behov for å tette gapet mellom markedskommunikasjon og forretningsutvikling.
Kristian Schøning-Kristiansen blir ny kreativ leder i Hyper Etter ett år i rollen som direktør for strategi og merkevare i Hyper, går Kristian Schøning-Kristiansen nå over i rollen som kreativ leder.
Stjerneduo til Ahead-byrået Nova Vista – To svære fjær i hatten at disse kanonene velger oss, sier Kjetil Botten Skogly
Hyper får egen fagleder for AI og ny markedssjef AI-verktøy har blitt en viktig og naturlig del av hverdagen til alle ansatte i byrågruppen.
Ny byråleder i Varejo med klare ambisjoner – I et presset marked er det enda viktigere enn ellers å levere på topp. Vi er i full gang med å ansette nye folk til teamet, som skal være med på å øke veksten, sier Lunde.
Slik har de skapt kaostilstander rundt sin merkevare KSI og Logan Pauls markedsføringsstunt bygger på et gammelt fenomen.