Forklarer hvordan merkevarer burde kommunisere med Gen Z Deler strategien inn i tre deler: – Det første spørsmålet er å finne ut av hvilket problem man faktisk ønsker å løse.
Norsk Stål velger JCP for markeringen av 200-feiringen: – Luksus å ha alt på samme sted – De er et komplett kommunikasjonshus, som kan hjelpe oss med alt fra innhold og film til gjennomføring av fysiske eventer.
Otovo fortsetter veksten - tar med JCP PRAD på reisen PR- og reklamebyrået JCP PRAD er valgt til å utvikle selskapets markedsføringsstrategi for produktet Otovo Solar Subscription, som er et av de viktigste satsningsområdene i porteføljen.
Ticketmaster og JCP vil ikke at folk skal kjede seg i helgene JCP Prad har laget kampanje for Ticketmaster. – I den finske snakker hun om å stå i kø for gratis bøtte, den synes jeg ble veldig morsom.
Aleksander har gjort sitt inntog i reklamebransjen: – Det mangler ikke på knall og fall Aleksander Steinsvik lister opp blemmer han har begått det siste halvåret.
TikTok-kjendis skal få ungdom til å ikke være dust på elsparkesykkel Elsparkesykler i Oslo sentrum ble tirsdag ettermiddag sett tapetsert med blå klistremerker. Kampanjen #ikkeværdust skal forsøke å endre folks dumme sparkesykkel-vaner.
Nytt svensk klesmerke velger JCP PRAD – Hos JCP PRAD møtte vi et byrå som ikke tenker i «siloer». De utfordrer, men vet også hva som faktisk er gjennomførbart, sier Head of Global marketing i Klättermusen.