– Fort gjort å henge seg opp i sitt eget syn på bransjen Kommunikasjons- og markedsføringsfolk fra flere ulike selskaper deltok på kurs sammen, og skal nå opp til eksamen.
Amedia sanket flere priser i New York – Det er en stor ære å motta en så betydningsfull anerkjennelse.
Amedia henter ny leder for analyse og innsikt Ørjan Norbom skal styrke Amedia innenfor fagfeltet: – En meget god rekruttering.
Kreatør-duo fra The Oslo Company til topps i Gulltusjen Josephine Berntzen kom på andreplass i Gulltusjen i fjor: – Ekstra gøy med gull i år.
Rekordmange skal kjempe om Gulltusjen-seier i år – Vi tror det blir høy kvalitet og en jevn konkurranse om seieren i begge kategoriene, sier Anette Færevik Gulbrandsen i Amedia Salg og Marked.
POL stikker av med seieren i rekalmekonkurransen Tett på Vinner tredje tertial 2022, og skal kjempe mot Geelmuyden Kiese og Reklamekollektivet i finalen.
Reklamekollektivet til topps i «Tett På» Vinnerkampanjen ble laget for annonsøren NextGenTel, og rettet seg mot politikere på tur til Arendal.
132 reklametalenter skal kjempe om Gulltusjen-seier Vinnerteamet som representerer Norge i den internasjonale Young Lion Print-konkurransen som normalt sett arrangeres i Cannes, vil i år avholdes digitalt.
Amedia henter konseptutviklerere fra Helthjem og CopyCat Henter inn to nye konseptutviklere til kommeriselle stillinger.
Med kun tusj, papir og seks timer til disposisjon vant Vincent og Maria Gulltusjen Gulltusjen-vinnerne venter i spenning når Young Lions Print vinneren kåres neste uke.
Hilde-Kristin Norddal blir konserndirektør for salg og marked i Amedia Hun forlater dermed direktørstilling i Vipps.
Victoria Schultz blir ny kommersiell direktør i Norgesgruppen – Jeg setter stor pris på det spennende tilbudet som jeg har fått, sier hun.