Lite Bergensbyrå sikret seg kontrakt verdt 14 millioner kroner Etter flere tunge år på rad sikret de seg forutsigbarhet i noen år.
Anbudsveilederen slanket kraftig – ANFO-sjefen endelig fornøyd Kritiserte anbudsveilederen for å være for omfattende – nå sier Jan Morten Drange seg fornøyd med kortversjonen.
Vinner omstridt kontrakt verdt 200 millioner Regjeringen lokket eventbransjen med en gigantavtale, men anbudsprosessen ble kontroversiell – ett byrå trakk seg, og til slutt sto fem aktører igjen i kampen om kontrakten.
Ett års ventetid uten resultat: Hvor blir det av de nye pitche-føringene? De lovede pitche-føringene som skulle rydde opp i eventbransjen, har møtt på utfordringer og lar fortsatt vente på seg.
Netflix velger nytt byrå – TRY tar over stafettpinnen Strømmegiganten har stått på kundelista til Släger i en årrekke, men nå suser Netflix videre med ny byråpartner i TRY.
Dette mener annonsørene om Mediebyråforeningens nye anbudsveileder – Kompensasjon løser ikke byråenes frustrasjon.
Fagskolen Innlandet endrer omstridt anbud Gjør om på kravene, men vil fortsatt ha omfattende caseoppgave.
Derfor dropper JCP å være med på kontroversiell pitch – At kriteriene her er såpass snevre gjør det uaktuelt for oss å delta på denne
Avviser ekskluderende krav: – Vi kan ikke bruke ett år på å lære opp et byrå Stiller store krav til lokal kjennskap i pitch verdt 16 millioner kroner.
Har fått NoA og Trigger på kundelisten Produktet ble lansert i november, og selskapet har allerede sikret seg Trigger og NoA på kundelisten.
Etterlyser pitch-føringer som ble varslet i oktober: – Det haster For to måneder siden varslet Kreativt Forum, ANFO og Mediebyråforeningen at de ville komme med føringer for byråkonkurranser. Dette er status på samarbeidet.
Pitch perfect! Perfect pitch? «Ber vi om «unormalt» mye i et finaleheat er mitt råd at vi betaler en viss sum. På generelt nivå synes jeg faktisk ikke vi skal be om så mye at spørsmålet reises i det hele tatt», skriver Jan Morten Drange.