Nå skal Facebook og Instagram ta betalt for å ikke spore deg Kritisert ordning blir en realitet allerede fra 1. november.
Så mye la verdens største annonsører på reklame i 2022 i 2022 satte verdens annonseverden rekorder med overraskende ledere.
– Ikke lag løsninger for meg som annonsør. Lag de heller sammen med meg Marketingmanager i SPAR, Martin Munthe-Kaas, sparte ikke på kruttet da han snakket foran mediebransjen.
Dentsu reduserer utslipp i alle ledd med SeenThis Streamer annonsene i stedet for å laset dem ned, og minsker faren for «Heavy ads».
Instagram lanserer nye annonseformater Nå vil Instagram gå Google i næringen med søkeannonser. I tillegg kan du snart betale for å sende påminnelser til Instagram-brukere om arrangementet ditt. Det forteller Meta i en bloggpost.
Kan få gigantbot: EU sier nei til Metas annonsemodell EUs datatilsyn, European Data Protection Board (EDPB), skal i forrige uke ha bestemt at Meta bryter GDPR når de krever at brukere må akseptere målrettede annonser basert på deres persondata for å bruke selskapets plattformer.
Instagram lanserer annonser i Instagram Shop Nå vil du få opp annonser når du blar deg gjennom produktene i Instagram Shop.
Cirkle K prøver seg med dønn ærlige stillingsannonser: «Denne jobben passer ikke for alle» Innrømmer at dette er en jobb som ikke passer alle.