Ny effektstudie: Slik skaper du som annonsør effekt i den digitale jungelen Visste du at bare 16 prosent av alle annonser blir husket og koblet til korrekt merkevare?
Sterk sluttspurt gir optimisme «Første halvår 2024 var tøffere enn forventet. Andre halvår ble langt bedre. Og innsalget for 2025 er svært så godt. Det er godt grunnlag for optimisme i nisje-Norge foran året vi står ovenfor.», skriver Tor Arne Sandholt.
Nå skal Facebook og Instagram ta betalt for å ikke spore deg Kritisert ordning blir en realitet allerede fra 1. november.
Så mye la verdens største annonsører på reklame i 2022 i 2022 satte verdens annonseverden rekorder med overraskende ledere.
– Ikke lag løsninger for meg som annonsør. Lag de heller sammen med meg Marketingmanager i SPAR, Martin Munthe-Kaas, sparte ikke på kruttet da han snakket foran mediebransjen.
Dentsu reduserer utslipp i alle ledd med SeenThis Streamer annonsene i stedet for å laset dem ned, og minsker faren for «Heavy ads».
Instagram lanserer nye annonseformater Nå vil Instagram gå Google i næringen med søkeannonser. I tillegg kan du snart betale for å sende påminnelser til Instagram-brukere om arrangementet ditt. Det forteller Meta i en bloggpost.
Kan få gigantbot: EU sier nei til Metas annonsemodell EUs datatilsyn, European Data Protection Board (EDPB), skal i forrige uke ha bestemt at Meta bryter GDPR når de krever at brukere må akseptere målrettede annonser basert på deres persondata for å bruke selskapets plattformer.
Instagram lanserer annonser i Instagram Shop Nå vil du få opp annonser når du blar deg gjennom produktene i Instagram Shop.
Cirkle K prøver seg med dønn ærlige stillingsannonser: «Denne jobben passer ikke for alle» Innrømmer at dette er en jobb som ikke passer alle.