Peppes og Pol med ny kampanje for «steike helvetes bra app!» Når Peppes nå endelig lanserer en ny app ble løsningen å legge alle kortene på bordet og å se sannheten i øynene: Appen var crap!
Mykje manipulerande design i marknadsføring Ein aksjon i regi av International Consumer Protection and Enforcement Network (ICPEN) undersøkte appane og nettsidene til 642 næringsdrivande. Over 75 prosent inneheldt manipulerande design.
TV-aksjonen velger Frend digital som teknologipartner Frend skal utvikle to applikasjoner ved hjelp av no-code teknologi: en dedikert app for frivillige organisatorer og en for bøssebærere.
Stortinget kommer med Tiktok-advarsel Stortingets administrasjon oppfordrer på intranettet stortingsrepresentanter og ansatte til varsomhet ved bruk av apper på mobiltelefonen.
Slik jobber kommunikasjonsteamet på OSL for å berolige nordmenn som skal fly på ferie Harald Nygaard Kvam mener du skal kunne senke skuldrene i sommer.
Tise oppfordrer til realistiske bilder for å minske kroppspress – Oftest er det et rimelig snevert utvalg i bruk av størrelser de store kleskjedene bruker i sin markedsføring av klesplagg.
Helsenorge fikk sterk kritikk av Dysleksi Norge, nå skal de samarbeide – Vi har etablert en god dialog.
App-ikonet til Helse-Norge er uleselig for mange Helse-Norge vant brukervennlighetspris i 2016. Nå får de kritikk for det nye appikonet.