Apriil henter rådgiver fra Schjærven Sverre Midttun går til Apriil som strategisk rådgiver og planner.
Einar Rustad Nilssen blir strategisk rådgiver i Publicis Kitchen – Jeg gleder meg til å bidra til et enda skarpere strategisk produkt, sier Rustad Nilssen, som sist kommer fra stillingen som strategidirektør i Apriil.
Bransjedebatten tok fyr: Nå åpner byråer opp om permisjon Det var en taus byråbransje om permisjon. Nå åpner flere opp og deler sine praksiser.
Taushet rundt permisjon i byråbransjen Hvordan tilrettelegger byråer for ansatte i permisjon, og hva er holdningen til karriereutvikling i denne perioden? Mange byråer ser ut til å vegre seg for å svare på dette spørsmålet.
Daglig leder i FOLL forlater reklamebransjen: – Tiden er kommet for å takke pent for meg Eilif Kiland forlater reklamebransjen etter 12 år, og Silje Aasen overtar som ny daglig leder i FOLL.
Sopra Steria kvitter seg med datadrevet markedsføring – dette byrået overtar kundene – Det er som å spille stigespillet for oss.
Herman Flesvig fronter reklame for Matsentralen Med konseptet «en tredjedel av jula» får klassiske julescenarier en matsvinn-makeover.
Spreng taket og lag rom for de store idéene! «Jeg ønsker meg til bursdagen flere norske byråer fylt av mennesker som tror på historiefortelling, og snakker om det (fremfor tall) i lunsjen», skriver Susanne Svendsen.
Denne sangen skal lokke folk til å bli rørleggere Apriil PR får med seg «Mango IPA-Petter» på partylåt for Rørentreprenørene Norge.
Uro i byrået: Flere slutter i Apriil Reklame & Design Det kriserammede byrået har vært gjennom nedbemanninger og permitteringer. Nå slutter flere i byrået.
Så mye mindre tjener kvinner i norske byråer Nylig ble det kjent at kvinner har 78 prosent av lønnen til menn i WAL.. En undersøkelse viser at det er ganske vanlig at kvinner tjener dårligere i norsk byråbransje.
Dette er det nye styret i Kreativt Forum Kreatører og rådgivere fra byråene Anorak, Anti, Fasett og Brunch / Apriil er nye representanter i det nye KF-styret fra høsten 2024.
Kjøpte opp selskap i forrige uke – men gikk med dundrende underskudd i fjor – Er ikke fornøyde med resultatet.
Eventsjefen i Apriil slutter og bytter bransje – Med min bakgrunn innen salg, marked og media, sammen med omfattende styreerfaring, ønsker jeg å bidra til en strategisk støtte for bedriftene vi samarbeider med, forklarer Harold Sletten.