Kjemper for jobben sin i retten Susanne Svendsen vil tilbake som byråleder i Apriil Reklame & Design. Det avviser konserndirektøren.
TRYs Zalo-annonse hylles: – Det er faktisk ingenting med denne kampanjen som ikke er bra – I en aktuell periode hvor vi har sett KI -annonsen som både er ræl, slurvete og dørgende kjedelig, er det deilig å se at menneskelig kreativitet spiser KI-generert kreativitet til frokost.
Apriil-bråket: Må flere turer i retten i vår Det er ikke bare Susanne Svendsen som tar byrået til retten.
Prisvinnende designer til Cure: – En av de mest talentfulle i bransjen Vilde Moen Hudson har vunnet en rekke prestisjetunge priser, inkludert DOGA, Visuelt, ADC Awards og European Design Awards.
Spreng taket og lag rom for de store idéene! «Jeg ønsker meg til bursdagen flere norske byråer fylt av mennesker som tror på historiefortelling, og snakker om det (fremfor tall) i lunsjen», skriver Susanne Svendsen.
På vei vekk fra Apriil Reklame & Design etter bare ett år Tim Pedersen kom til byrået i oktober 2023. Nå ser han seg om etter ny arbeidsgiver.
Forlater Apriil: Jon Hjørnevik med ny jobb Forfatter, reklameveteran og Are Kalvøs lyrikerhelt Jon Hjørnevik melder overgang fra Apriil. – Jeg har ikke begynt å krangle med noen ennå.
Uro i byrået: Flere slutter i Apriil Reklame & Design Det kriserammede byrået har vært gjennom nedbemanninger og permitteringer. Nå slutter flere i byrået.
Har snakket sammen i flere år: Slik oppsto kontakten mellom Apriil og Brunch Har snakket sammen i flere år.
– Det er her jeg finner gullet Apriils kreative leder bruker tiden i Cannes til å bli inspirert og lage podkast.
Aldri har et byrå vunnet så mye på Kuben som Apriil Reklame & Design De beste reklamejobbene i Bergen ble hedret i kveld. Den store vinneren ble Apriil Reklame & Design.
Klare for prisfest i Bergen – så mange priser håper Apriil de vinner Fredag er det klart for årets store prisutdeling i Bergen.
Internene Helene og Andrea fikk premiere på reklamefilmen sin foran 17 500 mennesker Avsluttet praksisperioden med stil.
Fjordkraft og Apriil kastet seg rundt for få med markedsføringsstuntet da konkurrenten ble kjøpt opp Fjordkraft med stunt da konkurrenten ble kjøpt opp.