Dette sier konkurrentene om First House sin Kongsberg-satsing – Jeg er bekymret for mangelen på forståelse mellom politikken og næringslivet.
First House vil skape nytt Arendalsukaeventyr – på Kongsberg – Vi er ikke lei, men det er en forbanna lang tur. Og det toget blir man jo sjøsyk.
Ikke tenkt på Arendalsuka ennå, sier du? «Da er du sent ute! Men fortvil ikke, her er noen gode fjellvettregler», skriver Christine Spersrud Haug.
Uro i Tinde Advise – partner og grunnlegger forlater byrået Forlater byrået han selv var med og etablere etter bare seks måneder.
PR-topp hardt ut mot Arendalsuka: – Snakket om akkurat dette i fjor Bente Kvam Kristoffersen fyrer løs mot Arendalsuka. Hun mener arrangementet mangler mangfold, og kaller det «blendahvitt».
Har kuttet 45 stillinger på noen år: Slik skal Burson få til vekst igjen Etter år med fallende kurve skal Burson nå spisse seg og bli relevante igjen.
Nå banner jeg kanskje i kirka, men.. det driter jeg i «Den siste tiden har jeg sett noen skadelige innlegg på LinkedIn», skriver Johannes Frantzen.
Her tar Petter Stordalen helt av under Arendalsuka-debatt – Du må forstå deres ønsker. Men de forstår ikke nødvendigvis at om du følger de ønskene så blir det drittdårlig.
Rema-Reitan fikk knallhard bærekraftskritikk – Dette svarte han Ole Robert Reitan tror strengere føringer fra politikerne kan hjelpe matvarekjedene til å ta bedre valg.
Etter flere år i mediebyrå byttet hun bransje: – Spennende å lære noe nytt Marie-Louise Alvær forlot sjefsstolen i PHD tidligere i år. Nå har hun tatt med seg erfaringene sine inn i tek-bransjen.
Baller og sykepleiere: Dette har Comfyballs og Sykepleierforbundet til felles De er alle blitt genierklært fordi de når ut til unge menn. Men hvordan mener de selv at de gjør det?
Advarer toppledere: – Ikke bli «bekreftelsesnarkomane» Tidligere DNB-sjef Rune Bjerke hadde flere synspunkter på hvordan en toppleder bør kommunisere.
First House-topp skeptisk til GK-pris Geelmuyden Kiese lanserer egen kommunikasjonspris for Arendalsuka. Det faller ikke i god jord hos initiativtakeren bak den politiske uken.
PR-byråene avslører: Slik jobber de for å påvirke politikere To byråer forteller om vidt forskjellige taktikker.