Har kuttet 45 stillinger på noen år: Slik skal Burson få til vekst igjen Etter år med fallende kurve skal Burson nå spisse seg og bli relevante igjen.
Nå banner jeg kanskje i kirka, men.. det driter jeg i «Den siste tiden har jeg sett noen skadelige innlegg på LinkedIn», skriver Johannes Frantzen.
Her tar Petter Stordalen helt av under Arendalsuka-debatt – Du må forstå deres ønsker. Men de forstår ikke nødvendigvis at om du følger de ønskene så blir det drittdårlig.
Rema-Reitan fikk knallhard bærekraftskritikk – Dette svarte han Ole Robert Reitan tror strengere føringer fra politikerne kan hjelpe matvarekjedene til å ta bedre valg.
Etter flere år i mediebyrå byttet hun bransje: – Spennende å lære noe nytt Marie-Louise Alvær forlot sjefsstolen i PHD tidligere i år. Nå har hun tatt med seg erfaringene sine inn i tek-bransjen.
Baller og sykepleiere: Dette har Comfyballs og Sykepleierforbundet til felles De er alle blitt genierklært fordi de når ut til unge menn. Men hvordan mener de selv at de gjør det?
Advarer toppledere: – Ikke bli «bekreftelsesnarkomane» Tidligere DNB-sjef Rune Bjerke hadde flere synspunkter på hvordan en toppleder bør kommunisere.
First House-topp skeptisk til GK-pris Geelmuyden Kiese lanserer egen kommunikasjonspris for Arendalsuka. Det faller ikke i god jord hos initiativtakeren bak den politiske uken.
PR-byråene avslører: Slik jobber de for å påvirke politikere To byråer forteller om vidt forskjellige taktikker.
Panelet hyllet egen bransje – men dette vil de bli flinkere på Flere aktører fra eventbransjen møttes i panelsamtale på Arendalsukas første dag.
– Vi som kommunikatører har ødelagt bærekraftsbegrepet Panelet på Arendalsuka var ikke helt sikre på om «generasjon Greta Thunberg» er død. Men at bærekraftsbegrepet må fikses, det var de enige om.
Slik kom kommunikasjons- og markedsdirektøren i Stendi seg til Arendal – Jeg angret ikke så mye, ræva mi angret ganske mye.
Slik satser byråene på Arendalsuka i år Tung tilstedeværelse av byråene på årets utgave av Arendalsuka.
PR-byråene svarer på Arendalsuka-kritikk Alle er enige om at man ikke må bruke byrå for å bli sett, men de anbefaler det sterkt.