Hedrer bransjen under ANFO Effekt – Det har vært en gigantisk dugnad i bransjen, vi er flere mennesker som har blitt flinkere og det er hele bransjen som har løftet oss til dette her.
Simen er Petter Stordalens nye kreative rådgiver – En rolle som kommer til å passe meg midt i blinken.
Anette skal bygge opp Dr. Dropins markedsavdeling – Jeg har blanke ark og kan bygge opp avdelingen slik det passer Dr. Dropin og ikke være farget av hvordan «vi pleier» å bygge opp en marketing avdeling.
Askeladden & Co skal gjøre Staysman til «Burgerkonge» – Han var et åpenbart førstevalg, sier partner og leder for markedsføring.
Julie Bergan lanserer treningssenter – bruker bare sosiale medier i markedsføringen – Målet har vært at flest mulig skal sjekke oss ut, for så å dele opplevelsen på en organisk måte, heller enn de tradisjonelle reklameplakatene og boards.
Bleed bidrar med merkevarestrategi, navn og design når Askeladden & Co lanserer Randi Gründerselskapet med en ny tilnærming til regnskapstjenester.