Jeg håper Narify dropper fokuset på kontroll «Kjære Narify. Det magiske med LinkedIn, er det stikk motsatte av hva dere selger som unikt», skriver Meri Wiik.
Morgenstern og Poweroffice med B2B-stunt De neste par dagene samles flere tusen ledere til konferansen på Lillestrøm. En perfekt anledning til å markedsføre sitt regnskapssystem til nettopp bedriftsledere, mener PowerOffice.
Ny undersøkelse: Flere norske toppledere vil drive merkevarebygging Men de vil ikke høre på forskningen.
Kommunikasjonshuset styrker teamet med flere «hjemflyttere» – Jeg hadde ikke flyttet hjem uten en kjekk jobb, sier Ingrid Garvik.
Derfor er fotballklubbene på LinkedIn Klubbene når helt andre målgrupper på LinkedIn enn på andre plattformer, opplyser de.
HubSpot og TikTok inngår samarbeid for å nå B2B-markedet Sammen skal HubSpot og TikTok gjøre det enklere for virksomheter å finne ny kunder.
BankAxept er på lufta med sin største B2B-kampanje noensinne Det er ikke alle bedrifter som er klare over hvilke fordeler man har med BankAxept som betalingsløsning. Det skal en ny B2B-kampanje signert Anorak NoA og Publicis Starcom endre på.
Flere vil kjøpe mer fra markedsføringsbyråer framover: – Overraskende Flere bedrifter sier de vil sette av mer penger til ekstern hjelp på markedsføring framover.
B2B-kjøpere finner netthandelsopplevelsen frustrerende Spår sterk B2B e-handelsvekst, selv i møte med vanskelige økonomiske forhold.
Mener pengemangel og tidspress er en dårlig unnskyldning for slett markedsføring Mange skylder på dårlig tid og for lite penger når de ikke oppnår ønskede resultater.
NPG henter ny event-sjef fra Nor-Shipping Merkevarebyrået, NPG, henter Knut Erik Dahle som ny leder for selskapets eventavdeling.
TechMarketing fyller fem år: Bytter styreleder Besvarer et udekket behov for å dele praktisk kunnskap blant teknologi-markedsførere.
Snart vil Microsoft endre måten du jobber på ved hjelp av kunstig intelligens Spennende integrering av avansert kunstig intelligens i nærmeste fremtid.
For ett år siden tenkte hun det ble for «futuristic» å snakke om AI. Nå er det på alles lepper Emilie Nøss Wangen fra TRY mener tre punkter er spesielt viktig innenfor datadrevet B2B-markedsføring i dag.
Rosenborg med storsatsing på markedsføring Euforiske vibber har preget Utbrudd–kontoret etter de ble valgt som samarbeidspartner for arbeidet.