Anorak står bak kampanjen til årets TV-aksjon Denne uken gikk startskuddet for høstens store kampanje for NRK TV-aksjonen. Pengene skal gå til Barnekreftforeningen og arbeidet de gjør med familiehus nær sykehusene.
Tidligere håndballproff blir rådgiver: – Utrolig sterkt tema Karoline Olsen går fra toppidrett til kommunikasjon i Barnekreftforeningen, hvor hun får ansvaret for å lede organisasjonens arbeid med sosiale medier og TV-aksjonen.
FotballtrøyeFredag: Rekordhøyt resultat Barnekreftforeningen får stadig flere medspillere i kampen mot barnekreft. Årets kampanje ga et rekordhøyt sluttresultat på 9,2 millioner kroner.
Kampanjen drar på drakta: FotballtrøyeFredag mot Barnekreft Årets kampanje er den fjerde for Barnekreftforeningen, med mål om å sette søkelys på kreftsyke barn og deres drømmer.
Hyper tapte TV-aksjonen-pitch på målstreken – slenger honoraret tilbake på bordet Hyper viser storsinn etter tap i TV-aksjonen-pitch mot Anorak, og donerer sitt honorar til årets viktige sak.
TV-aksjonen bytter ut Nord DDB med Anorak: – Konkurransen var tøff Nord DDB har de siste fire årene utviklet kampanjene sammen med NRK TV-aksjonen. Nå er det Anorak sin tur.
Årets merkevarepodkast berører hjerter Sterke historier belønnes: Barnekreftpodkast kåret til beste merkevarepodkast.
Atyp vant reklamepitsjen til Barnekreftforeningen – Vi var på utkikk etter et miljø som forstår våre behov.
Kroppskunst mot kreft har samlet inn millioner For niende året på rad kjører Barnekreftforeningen i gang sin kampanje.