Apriil-bråket: Må flere turer i retten i vår Det er ikke bare Susanne Svendsen som tar byrået til retten.
Surfs henter sin første salgsdirektør – Å få være med på å bygge et kraftsenter for B2B-bedrifter i Bergen og på Vestlandet er både spennende og inspirerende.
Slår til med storsatsing fra Bergen: – Skal bli et kraftsenter – Vi mener alvor og har en ambisjon om å bygge et av Norges beste fagmiljøer innen B2B-salg og markedsføring.
Fikk sparken i Apriil Reklame & Design – nå tar hun dem til retten – Jeg kjenner på en blanding av sorg og sinne, sier byrålederen som nå tar sin gamle arbeidsgiver til retten. Styreleder bekrefter at de ikke lenger har tillit til henne som leder.
Skal gjøre teknologi og realfag tilgjengelig for enda flere TRY og VilVite inngår strategisk samarbeid
Skyss-reklame fra Apriil får kritikk i Bergen Kundene er ikke imponert over hvordan prisøkningene blir kommunisert.
Bergen får sin første netthandelskonferanse 11. og 12. mars 2025 samles e-handelsbransjen i Bergen for en helt ny møteplass som setter netthandel i fokus.
Kommer med et varselrop: – Salg og reklame er på bunn – Jeg undrer meg over hvorfor har det blitt sånn at salg og reklame har negative ting assosiert ved seg, når det er egentlig markedsfrøing og salg som driver inntektene til bedriften.
Helge frykter 2025 blir fylt av de samme navlebeskuende bransjediskusjonene – Det er folk i vår bransje som står bak tåkeleggingen til oljeselskapene.
Historien om da Trond Albert var PR- rådgiveren til Kevin Costner Yellowstone-stjernen trengte kommunikasjonsfaglig bistand. Da så han til et lite PR-byrå fra Bergen.
Sopra Steria kvitter seg med datadrevet markedsføring – dette byrået overtar kundene – Det er som å spille stigespillet for oss.
Lite Bergensbyrå sikret seg kontrakt verdt 14 millioner kroner Etter flere tunge år på rad sikret de seg forutsigbarhet i noen år.
Prisvinnende designer til Cure: – En av de mest talentfulle i bransjen Vilde Moen Hudson har vunnet en rekke prestisjetunge priser, inkludert DOGA, Visuelt, ADC Awards og European Design Awards.
Dette byrået nekter å være med på pitcher – det vekker nysgjerrigheten til potensielle kunder Byrået hans er kåret til verdens beste designbyrå fire år på rad. Men pitching nekter han å være med på.