Tre nyansettelser i Bleed Det norskeide designbyrået med kontorer i Oslo og Wien satser på identitetsdesign og motion design. Samtidig ansetter de ny prosjektleder.
Her er de nominerte til Visueltprisen 2024 Flest nominasjoner er det ANTI som har sikret seg, med hele åtte nominasjoner.
Derfor kjøper alle designtjenester «Det blir stadig mer krevende å bli hørt, forstått og husket i en stor verden hvor stadig mer foregår på små skjermer», skriver Christoffer Nøkleby.
Sløseriombudsmannen raser mot Fjellinjens byråsamarbeid: – Unødvendig Bompengeselskapet får kritikk for sitt nye samarbeid med byrået Bleed.
P3-profil lanserer klesmerke – Bleed står bak den visuelle profilen – Glad vi fikk være med og fortelle.
– Drømmeoppgave for ethvert designbyrå Bleed står bak visuell identitet, skiltsystem, illustrasjoner og nettside for den gamle amerikanske ambassaden i Oslo.
ANTI og OlssønBarbieri stakk av med gull i New York To gull og tre hederlige omtaler i årets ADC Awards.
– Helt på høyde med de mest eksklusive motehusene i Italia og Frankrike Bleed står bak den visuelle kommunikasjonen til eksklusivt meglerhus.
Bleed står bak den nye appen til Nasjonalmuseet Appen skal guide kunstinteresserte: – For oss har det vært viktig å skape en museumsguide som gjør det enkelt å finne fram i, og lærerikt å besøke, det nye Nasjonalmuseet, sier prosjektleder Derek Foott.
Bold styrker laget – har valgt en blanding av nyutdannede og erfarne Bold Scandinavia ansetter fire nye: – Avgjørende for å lykkes, sier CEO Tine Moe Løvberg.
Bleed henter dobbel pris i Type Directors Club Belønnes for arbeidet med Historisk museums nye visuelle identitet.
Bleed har gitt investeringsselskap ny identitet Det familieeide investeringsselskapet Urbanium Gruppen har fått nytt navn og ny visuell identitet.
Etter fire år i Ice går Linda til NiceMobil Men Linda Ørestrand måtte søke jobben på lik linje som alle andre: – Ingen snarveier.
Bleeds studio i Oslo styrker seg med internasjonal designkompetanse Henter inn fra Kina, USA og Frankrike.