Bransjerapporten: – Så mye tjener du på å bytte jobb Blir du værende i jobben din, er du en lønnstaper.
Reklamebyråene har minst fleksibilitet Stor forskjell mellom ansatte i markedsavdelingene og i byråene.
Camilla er den lederen folk flest i bransjen vil jobbe for – Det er litt ubehagelig, dog på en positiv måte, å stå på en sånn liste.
Hva har Bente, Paal, Kristin, Aina og Fredrik til felles? Ifølge den ferske Bransjerapporten fra Teft, er alle fem markante lederskikkelser som har markert seg positivt. Hør fra topp fem hvilke egenskaper de mener er viktigst for en leder og hva som er utfordrende med å være leder.
Ikke vær dinosaur, vis omsorg «Her er bransjerapporten til Teft oppsummert i 15 punkter. Versågod!», skriver Meri Wiik.
Her jobber de som er mest fornøyd med det faglige miljøet i bransjen Dette kommer fram i årets «Bransjerapporten» fra Teft.
– Skal vi oppnå likestilling må alle med, sier Yrja Oftedahl – Det nytter ikke at vi kvinner står å skriker på sidelinjen alene, alle må med om det skal skje en endring.
Større markedsavdelinger gir nye lederutfordringer Utviklingen viser at flere CMO-er vil få et langt bredere ansvarsområde.
I år vil Teft dele opp bransjerapporten - vil gi innsikt allerde i desember Tirsdag sender Teft ut årets undersøkelse som danner grunnlaget for bransjerapporten for kommunikasjonsnæringen.
«God kommunikasjon er en svært viktig ingrediens i vårt moderne demokrati» «Mange selskaper har sett at uten teknologene, markedsførerne og kommunikasjonsspesialistene ville de ikke klart seg gjennom krisen på samme måte», skriver daglig leder i Teft.