Øker bevisstheten om brystkreft blant unge på TikTok Nå i oktober lanserer TikTok, i samarbeid med Brystkreftforeningen og Kreftforeningen, en kampanje for å øke bevisstheten om brystkreft blant unge.
Rosa sløyfe frykter ny Facebook-sensur: – Vårt budskap er ikke seksuelt Rosa sløyfe-kampanjen skal vekke engasjement og spre kunnskap om brystkreft, men kan Facebook igjen stoppe budskapet fra å nå ut?
Donerer 5 kr per solgte rosa burger til Rosa sløyfe 7-Eleven inngår nytt samarbeid med Kreftforeningen, hvorav kjedens første kampanje i årshjulet går til støtte for Rosa sløyfe-aksjonen.
Rekordstøtte til Rosa sløyfe – Jeg vil takke alle våre kunder og medlemmer som har vært med å samle inn penger til kampen mot brystkreft.
Samlet inn 3,4 millioner til årets Rosa sløyfe-aksjon Årets Rosa sløyfe-aksjon er nå avsluttet, og Vitusapotek har solgt Rosa sløyfe-effekter for 3 434 032 millioner kroner.
Politikerne reagerer sterkt på Facebooks fjerning av Rosa sløyfe-reklame – Det er på tide noen gir beskejd!
Facebook fjerner all Rosa sløyfe-reklame Siden 1999 har aksjonen bidratt med over 415 millioner kroner til brystkreftsaken.
Wild støtter Brystkreftforeningen med «swipe your pits, check your tits» Influenser Martine Halvorsen stiller seg bak kampanjen.
Lagde opplysningsfilm om brystkreft: Måtte gå flere runder med seg selv før de klarte å si ja til prosjektet Brystkreftforeningen og Pfizer har i samarbeid med Try Reklame laget en opplysningsfilm om metastatisk brystkreft. Uhelbredelig kreft.