Riksrevisjonen har best omdømme i offentlig sektor 30 av Norges mest kjente etater er målt, og i sum er tilliten på samme nivå som i fjor. Bane NOR ligger også i år på bunnen av listen.
Nucleus sikret seg to gull i årets European Exellence Awards Norge sikret seg hele sju gull i årets EEA. Trigger ble årets byrå i Europa for andre året på rad.
Marit skal dyrke sin interesse for internkommunikasjon i ny jobb Synes det er gøy å vise hvor viktig internkommunikasjon kan være.
Bufdir og Atyp ble de store vinnerene på årets Mediaforum Sikret seg to av fire gull. Se alle vinnerene i denne saken!
Norge med 19 nominasjoner i årets Cresta Awards Jula varer hele året for Pol og Posten: – For en reise denne kampanjen har hatt, sier Marius Eriksen.
Bufdir stiller drøye spørsmål i ny kampanje I kampanjen med konseptet «Du først», møter vi foreldre og ungdommen deres som svarer på personlige spørsmål knyttet til rus.
Slik fikk Atyp flere til å ta praten om å bli fosterfamilier Byrået Atyp vant fire gull for kampanjen «Tusen spørsmål til de tusen hjem».
Disse fem skal knive om å bli «Årets Markedsfører» Vinneren krones med én million i annonsekroner hos Schibsted.
Ida skal videreformidle spørsmål fra ungdom til fagpanelet i Ung.no Ida Kristine Holm startet nylig som rådgiver og redaksjonsarbeider i UNG.no.
Bufdir fortsetter samarbeidet med Trigger. Får også med TRY Råd og Tante Randi Avtalen har en totalverdi på opptil 60 millioner kroner for de tre byråene.
Trigger danket ut GK og Tibe T i kamp om jobb for Bufdir Skal blant annet jobbe med «høykonflikt i familier».
Jonas liker at mye er på spill: – En skikkelig krise er midt i blinken for meg Skal likevel nyte påsken med god musikk og matlaging til familien.
37 ville bli ny kommunikasjonsdirektør i Bufdir. Trine fikk jobben Den nye kommunikasjonsdirektøren i Bufdir begynner 1.juni.
Vinnerbyrået fikk 100 av 100 poeng i kampen om Bufdir. Dette er kriteriene de ble vurdert etter Byrået Atyp skal jobbe med Bufdir fremover. De kom seirende ut av anbudskonkurransen med toppscore, og roser kunden for en «sjelden ryddig prosess».