Gaitline og Bureau bisto folk med nye sko på nasjonaldagen Den norske skoprodusenten Gaitline fronter seg selv som «The World’s Most Supportive Shoe.» Det ville de bevise på selveste nasjonaldagen.
Byrå jakter daglig leder: – Vi er en gjeng som ikke vil synes for mye – Det er spennende tider for oss.
Kari Traa og Bureau går på trynet i ny kampanje Kari Traa frir til (norsk)amerikanere med ny kampanje i samarbeid med Bureau.
Slik bruker byråene kunstig intelligens i reklame KI-genererte bilder, videoer og lydopptak i reklame er ofte gjenstand for diskusjon. Hvordan bruker byråene de nye verktøyene som dukker opp.
Lover og regler for AI i reklame: Dette sier byråene Akkurat nå er det ingen klare regler for bruk av generativ kunstig intelligens i reklame. Bør det innføres noen retningslinjer?
Bureau bistår Teknas 150-årsjubileum Bureau har gjort et svært portrett av norsk innovasjon i anledning fagforeningens 150-årsjubileum.
Harselerer med bedriftsledere og pensjon i ny reklamefilm Fagforeningen Tekna ønsker å sette spørsmål om pensjon på agendaen.
Plan klare med sin største merkevarebyggende kampanje noensinne Sammen med kampanjen lanseres også en ny måte å støtte organisasjonen på.
Tise bytter ut danske &Co. med Oslo-baserte Bureau – Kjentes riktig ut, sier den norske markedssjefen.
Busy styrker laget og henter inn nyutdannet student Anniken Pedersen skal hjelpe selskapets videre satsing på innhold og sosiale medier.
Bureau henter Ola Nielsen fra WAL Har allerede rukket å vinne en pitch, finne nye Bureau-kontorer og går inn som partner i selskapet.
Lise Schelvan blir byråleder – Det er spennende og givende å komme til et selskap med en så tydelig uttalt posisjon.
– Dette er en storm i et melkeglass Denne påsken skal Snorre smøre seg med solfaktor – samt litt ekstra tålmodighet.