Bygget byrådrømmen ved siden av full jobb: Nå går de «all in» Joachim Brinch og Charlotte Fischer Holm sa opp jobbene sine for å satse på sitt eget kreative markedsføringsbyrå, Adapté. Nå dokumenterer de reisen gjennom TikTok-serien «100 dager med Adapté».
Oslo har blitt farget rosa i Squid Game-kampanje Oslo har blitt rosa med en massiv kampanje for Squid Game, men ikke alle lar seg imponere. Filmforsker mener markedsføringen skaper et paradoks.
Anbudsveilederen slanket kraftig – ANFO-sjefen endelig fornøyd Kritiserte anbudsveilederen for å være for omfattende – nå sier Jan Morten Drange seg fornøyd med kortversjonen.
Byrået vokser med over 700% – sikter mot 2 millioner i månedlig omsetning innen desember Markedsføringsbyrået Curve har skutt i været, og nå jager de 19-år gamle gründerne millionmål før året er omme.
Fra bøttekott til eget kontor på Karl Johan: – Går all-in Tre unge gründere fra Drammen har lagt alt på bordet for å realisere drømmen om å starte eget byrå.
Kunne ta millionutbytte etter kjempeår Gode tider i Sannum & Bergestuen. Nå er målet å øke inntekter og resultat i 2024.
LinkedIn lanserer ny Media Planning API Denne innsikten gir markedsførere mer nøyaktighet og gjør det mulig for byråer å planlegge bedre scenarioer og oppnå målbare resultater på LinkedIn.
Ti råd for vellykket pitch: Fra byråets og kundens perspektiv «Som en som har vært deltaker på begge sider av bordet, er det noen råd både kunde og byrå bør ta til seg før fasiten er satt», skriver Yousef Musavi.
Dentsu X leverer varene til Wolt: – Danket ut ti andre byråer Wolt starter samarbeidet med Denstu X allerede 1. november i år.
Kritisk til omfattende anbudsrunde fra offentlig etat: – Problematisk Vann- og avløpsetaten fortalte ikke hvor mange som deltok i kampen om en stor reklame-kontrakt. Etaten forsvarer gjennomføringen, og mener det er uproblematisk.
NMF inngår samarbeid med Cure – Prosjektet inngår som en del av strategien for å få bedre digital kommunikasjon, sier generalsekretær i NMF, Kjersti Tubaas.
Flest vil jobbe for en annonsør - knuser byrå og mediebedriftene Som i år som i fjor – ser godt over 40 prosent på annonsørene som den mest attraktive bransjen å jobbe i.