Byråvalg er konkurs: – Vi hadde for få kunder Tjenesten som skulle hjelpe merkevarer med å velge byrå er historie.
Høres ut som det trengs Plumbo «Vann & Avløpsetaten henges ut til tørk – no pun intented. Men først en gratulasjon til vinneren i konkurransen, Hyper!», skriver Knud Fahrendorff.
I denne runden har nok ting blitt sagt som ikke burde blitt sagt, noe er nok også sagt på tidspunkt når man burde latt være å si noe i det hele tatt «Debatten har gått i bransjemedia som følge av at Coop valgte WAL og ikke et tradisjonelt mediebyrå. Her kommer en presisering.», skriver Jan Morten Drange i ANFO.
Easee skal bli verdensledende – henter svensk hjelp – Ikke bare har de den beste kreative kraften til å løfte brandet vårt, men de har også tung erfaring med å følge ulike merkevarers reise ut i verden. Og det var denne kombinasjon vi falt for, sier Creative Director.
Gode ideer på billigsalg Timeprisen i reklamebyråene har kun økt med 178 kroner på 20 år. Det viser tydelig at bransjen har en lønnsomhetsutfordring, og er inne i en ond spiral det er vanskelig å komme ut av, sier flere aktører.
Knud er bransjens matchmaker - han jobber daglig med å scanne markedet for potensielle partnere – Vi ønsker ikke store fancy Power Point-presentasjoner, men å komme bak logoen til byrået og bli kjent med dynamikken i teamet som er satt opp.
Det har tatt organisasjonen 10 år å finne riktig byrå: – De fleste lover gull og grønne skoger Hvordan kommunisere om et budskap de fleste ikke orker ta innover seg?