Medieinvesteringene fortsetter i pluss Mediebarometeret fra Mediebyråforeningen viser en oppgang på 2,2 prosent etter årets 10 første måneder. Men tallene for oktober deler de ikke.
Anbudsveilederen slanket kraftig – ANFO-sjefen endelig fornøyd Kritiserte anbudsveilederen for å være for omfattende – nå sier Jan Morten Drange seg fornøyd med kortversjonen.
Mediebyråforeningen tar over Young Lions Digital Tar over etter INMA som tidligere har vært i førersetet for den samme kategorien.
Mediebyråforeningen lanserer kortversjon av anbudsveilederen Den nye veilederen er kuttet fra 3 209 ord til 970, opplyser de i en pressemelding.
– Har rett og slett blitt mye vanskeligere å være CMO enn tidligere Ricardo Cuilenheim i dentsu står bak det faglige opplegget i Veivalg 1. Deltakere fra flere ulike byråer får bryne seg på oppgaver og diskutere problemstillinger sammen.
Endelig vekst: Medieinvesteringene opp med snaue 4 prosent Vekst i september. – Men samtidig må vi huske på at september i fjor var en nokså svak måned.
Mediebyråforeningen relanserer Mediebarometeret Vil nå tilby omsetningstall i mediekanalene på bransjenivå.
Dette mener annonsørene om Mediebyråforeningens nye anbudsveileder – Kompensasjon løser ikke byråenes frustrasjon.
ANFO-sjefen kritisk til nye pitche-føringer: – For omfattende Ny veileder skaper diskusjon mellom bransjeforeningene.
Mediebyråforeningen har anbudsveileder klar Mediebyråforeningen har gjennom 2024 jobbet grundig med å utvikle en anbudsveileder for å gjennomføre best mulige anbudsprosesser for innkjøp av mediebyråtjenester.
Mediebyråforeningen har allerede begynt å tenke på Arendalsuka 2025 Deres første tur til Arendal har gjort dem gira på mer.
Bra Søk tar over Performance Awards Bransjerådet for søkemotormarkedsføring tar over Performance-konferansen og Performance Awards etter INMA. Mediebyråforeningen blir med som hovedpartner de neste tre årene.
Fortsatt krevende i annonsemarkedet Mediebarometeret fra Mediebyråforeningen viser et relativt stabilt første halvår, akkumulert, sett opp mot fjoråret.
Sommer for Camilla: – Storbyferier og kunstutstillinger på kryss og tvers Camilla Gåre skal til Göteborg, Milano, Brighton og London i sommer.
Nå vil og Mediebyråforeningen til Arendal For første gang skal Mediebyråforeningen være synlige i Arendal i år.
Mediebarometeret: Nedgangen fortsetter Mediebarometeret fra Mediebyråforeningen viser en liten nedgang etter årets fem første måneder.
– Fort gjort å henge seg opp i sitt eget syn på bransjen Kommunikasjons- og markedsføringsfolk fra flere ulike selskaper deltok på kurs sammen, og skal nå opp til eksamen.
Medieomsetningen så langt ligger foran fjoråret Mediebarometeret fra Mediebyråforeningen viser en samlet oppgang i 1. tertial sammenlignet med tilsvarende periode i fjor.