Plukket ut til eksklusivt opplæringsprogram på den franke rivieraen – Jeg gleder meg utrolig mye til å dra!
– Vi jakter ikke kreative priser bare for å vinne dem KOM24 har nok en gang kårets årets beste byrå. Nord DDB har herjet listene de siste årene.
Innsendingen til Cannes Lions er åpnet – dette er nytt i år Nye vinnersjanser venter for norske byråer på den franske rivieraen. Dette er endringene på årets priser.
Arrangerer kick-off for Young Lions 2025 Fjorårets stjerneskudd skal blant annet dele sine erfaringer.
Grafill har avsluttet samarbeidet med Young Lions Design Grafill avslutter samarbeidet med Young Lions Design etter flere tilbakemeldinger om at konkurransen har blitt mer reklamerettet.
Tipsene som kan sikre norske løver i Cannes Lions Eddie D'sa og Beathe Stangeland Eide gir deg «How to Hack Cannes Lions».
Mediebyråforeningen tar over Young Lions Digital Tar over etter INMA som tidligere har vært i førersetet for den samme kategorien.
– Salgspersonen er død. Men det er fortsatt håp for oss markedsførere Leonid Sudakov og Najoh Tita-Reid var ikke nådig med sine kolleger i Cannes.
Derfor nådde ikke POLs bidrag opp i Cannes POL hadde den siste norske vinnersjansen i Cannes Lions, men måtte nøye seg med shortlist.
– Mulig å hente inspirasjon fra tunge økonomiske tider Topper fra ulike byråer diskuterte framtiden for reklame på den siste dagen av Cannes Lions.
Sigurd skal finne seg jobb som kreatør. Nå henter han inspirasjon i Cannes Han ble nettopp ferdig som student ved Kristiania. Nå skal Sigurd Torrissen ut i et krevende jobbmarked, og håper å få med seg flere verdifulle impulser fra bransjens største festival.
– Det er ikke før man er verdens beste at jobben er gjort! Caroline Riis om drømmeoppgaven i jury, ambisjoner og forventninger for framtiden.
Orkla-duo videre i Young Lions: – Sykt kult! Megan Muravez og Karoline Foss er kan ta medalje i den prestisjetunge talentkonkurransen.
– Det er utfordrende om publikum ikke opplever det som all right å sitte og se reklamen Sjefen for Capa Kinoreklame innrømmer de har utfordringer med folk som kommer seint for å slippe reklamen. Men de jobber med tiltak for å få fulle saler.
Markedstoppene: Disse egenskapene må markedsførere ha framover Toppene i Coca-Cola, Canva og Mondelez delte sine tanker.