Byråkampen 2024: Publicis slo konkurrentene i jakten på mediemilliarden Mediekontoer verdt 1,4 milliarder kroner var i spill i 2024. Dette er de store vinnerne på det norske markedet.
GroupM-duo til Cannes: – Pulsen er i hundre Maja Wirum og Angelika Marcinkeviciute fra GroupM Nexus vant Young Lions Media Norge med sin kampanje «Listen to your pulse». Nå skal de representere Norge i Cannes.
Slår til med storsatsing fra Bergen: – Skal bli et kraftsenter – Vi mener alvor og har en ambisjon om å bygge et av Norges beste fagmiljøer innen B2B-salg og markedsføring.
Mediebyråforeningen lanserer kortversjon av anbudsveilederen Den nye veilederen er kuttet fra 3 209 ord til 970, opplyser de i en pressemelding.
Mediebyråforeningen har anbudsveileder klar Mediebyråforeningen har gjennom 2024 jobbet grundig med å utvikle en anbudsveileder for å gjennomføre best mulige anbudsprosesser for innkjøp av mediebyråtjenester.
Vant pitch: Carat skal jobbe med Elkjøp i hele Norden Kaller det for banebrytende arbeid i hele Norden.
Utfordret mediebyråene: – Tar ikke ansvar i det hele tatt Valgkampen i USA gjør nok en gang desinformasjon til et aktuelt tema, også i Norge.
Carat-sjefen toner ned annonse-krisen: – Avisene skiller seg ikke ut Stian Jansen sier at de fremdeles ser på norske aviser som svært viktige annonse-kanaler.
Måtte slåss mot reklamebyråene. Nå fyller Carat 50 år i Norge Carat ble etablert i Norge i 1974. I år fyller de 50 år, og fikk storfint besøk fra toppledelsen i selskapet.
Aldri har et byrå vunnet så mye på Kuben som Apriil Reklame & Design De beste reklamejobbene i Bergen ble hedret i kveld. Den store vinneren ble Apriil Reklame & Design.
Benedicte Kjøde ansatt som kundedirektør i Merkle Dentsu-byrået Merkle har ansatt Benedicte Kjøde som ny kundedirektør. Hun kommer fra en stilling som avdelingsleder i søsterbyrået Carat.
– Rekruttering til bransjen er et viktig fokusområde for oss CAPA Kinoreklame og Mediebyråforeningen samarbeider om Young Lions Media, og med denne karrierekvelden utvider de samarbeidet
Kjørte omfattende ansettelseskampanje – lader opp til runde to Dentsus utendørskampanje hadde stor suksess. Nå skal de sette i gang med ny runde til høst.
Young Lions-teamet skal lære fra toppene i bransjen Jesper og Petter er klar for tøff konkurranse i Young Lions Media og tror de har gode vinnersjanser – om de har dagen.