– Det virker som om folk ikke gleder seg til å gå på jobb lenger Mener for mange i bransjen mimrer tilbake til en tid der de selv var unge og kulere.
Flytoget med nytt reklamekonsept: – Jaktet på «wow-faktor» Denne uken lanserte Flytoget en ny profilkampanje som inkluderer en gigantisk tømmerrenne midt i Oslo sentrum.
Dette er det nye styret i Kreativt Forum Kreatører og rådgivere fra byråene Anorak, Anti, Fasett og Brunch / Apriil er nye representanter i det nye KF-styret fra høsten 2024.
– Det er ikke før man er verdens beste at jobben er gjort! Caroline Riis om drømmeoppgaven i jury, ambisjoner og forventninger for framtiden.
Caroline Riis og Eirik Sørensen sikret TRY sin tredje løve på rad TRY sikrer seg sin 37. løve på 2000-tallet.
Caroline Riis har fått plass i hovudjuryen i Cannes Lions Skal vera med og kåra dei beste kampanjane i print & publishing frå det siste året.
Her innser TRY at de har sikret seg tidenes første Grand Prix på Gullblyanten Brukte 17. mai på å gjøre jobben. Mener det var verdt det.
TRY-duoen har lært seg å drepe hverandres ideer I snart sju år har Eirik Sørensen og Caroline Riis jobbet i tospann. Mandag vant de gull i Cannes og røper hvorfor samarbeidet fungerer så bra.
SATS med dusj-stunt – Vi har i lang tid snakket om å gjøre noe rundt strømprisene på en sjarmerende måte, men ikke helt funnet riktig timing eller budskap. TRY kom med løsningen, sier markedssjefen.
POL og TRY med sju nominasjoner i Cannes torsdag The Trash Collection fortsetter å hanke inn nominasjoner. Pol kan telle fem nominasjoner torsdag, men Cannes er ikke den eneste byen julekysset drar inn nominasjoner.
Dette er kreatørduoen bak «søppel-kampanjen» som hanket inn gull i Cannes Lions Caroline Riis og Eirik Sørensen i TRY sikret sin andre gulløve i karrieren.
Try og IKEAs «The Trash Collection» belønnet med gull i Cannes Lions Forvandlet søppel til gull i Frankrike og sikrer Norges første gulløve i 2022.