Flytoget med ny reklamekampanje: Dropper bagasjen – bokstavelig talt Nytt tilbud skal gjøre reisen til Oslo lufthavn enklere for passasjerene.
Vipps farger Norge oransje med sin største kampanje noensinne Markerer lanseringen av tæpping med reklame som skal utfordre globale giganter som Apple og Google.
Tre gull for tre ulike jobber: – Viser digitale muskler Try fikk vist fram bredden i byrået under Gulltaggen.
– Det virker som om folk ikke gleder seg til å gå på jobb lenger Mener for mange i bransjen mimrer tilbake til en tid der de selv var unge og kulere.
Flytoget med nytt reklamekonsept: – Jaktet på «wow-faktor» Denne uken lanserte Flytoget en ny profilkampanje som inkluderer en gigantisk tømmerrenne midt i Oslo sentrum.
Dette er det nye styret i Kreativt Forum Kreatører og rådgivere fra byråene Anorak, Anti, Fasett og Brunch / Apriil er nye representanter i det nye KF-styret fra høsten 2024.
– Det er ikke før man er verdens beste at jobben er gjort! Caroline Riis om drømmeoppgaven i jury, ambisjoner og forventninger for framtiden.
Caroline Riis og Eirik Sørensen sikret TRY sin tredje løve på rad TRY sikrer seg sin 37. løve på 2000-tallet.
Caroline Riis har fått plass i hovudjuryen i Cannes Lions Skal vera med og kåra dei beste kampanjane i print & publishing frå det siste året.
Her innser TRY at de har sikret seg tidenes første Grand Prix på Gullblyanten Brukte 17. mai på å gjøre jobben. Mener det var verdt det.
TRY-duoen har lært seg å drepe hverandres ideer I snart sju år har Eirik Sørensen og Caroline Riis jobbet i tospann. Mandag vant de gull i Cannes og røper hvorfor samarbeidet fungerer så bra.
SATS med dusj-stunt – Vi har i lang tid snakket om å gjøre noe rundt strømprisene på en sjarmerende måte, men ikke helt funnet riktig timing eller budskap. TRY kom med løsningen, sier markedssjefen.