Triumferte i Kanalbattle: – Skyhøyt nivå Schibsted danket ut konkurrentene i Kanalbattle. Irma Jacobsen forklarer hva som gjorde dem best.
Samsung med storsatsing på Colosseum Kino Samsung Electronics Norge og Egmont-selskapene Nordisk Film Kino og Media Direct Norge (MDN) har inngått en stor eksponeringsavtale knyttet til Colosseum Kino i Oslo.
Hyundai kupper Colosseum kino og Oslo S for lansering: – Vi slår på stortromma – Morsomt med annonsører som vil gjøre noe ekstra.
MFO gjør endringer for årets Kanalbattle – Det blir en mer faglig begrunnet kåring i år – og vi tror derfor at resultatet blir enda mer rettferdig fordi det er fag og prestasjoner som avgjør, sier Ida Cecilie Wille.
Konferansen som samlet Norge til ett sosiale medier-rike – 6. januar hadde vi ingen påmeldte. Fire uker senere hadde vi solgt 600 billetter til 2000 kroner per stykk. Den eneste markedsføringen vi brukte var Facebook
Schibsted vant MFOs Kanalbattle Pitchet den ultimate markedsføringsmiksen på ti minutter og stakk av med seieren i Kanalbattle 2021.