Vinnerne av Gullskjermen 2024 Prisutdelingen gikk av stabelen for tredje gang. Aldri før har det vært så mange påmeldte og innsendte bidrag.
Sponsorene gjorde OL-drømmen mulig: – Alt kan ikke handle om slag på kassa Med drahjelp fra «Like Muligheter»-prosjektet fikk Norge med et kvinnelag i stafett i OL, for første gang i historien.
Dette mener annonsørene om Mediebyråforeningens nye anbudsveileder – Kompensasjon løser ikke byråenes frustrasjon.
Hun er ny merkevaresjef for Coop-merkevaren Marie Pedersen har jobbet i konsernet siden 2018, og får nå mer ansvar.
WAL passerer 100 millioner kroner i byråinntekt for første gang Omsetningen går ned, men byråinntekten stiger.
Henger falske plakater i over 200 Coop-butikker På satirisk vis gjør kampanjen kundene oppmerksomme på at Coop ikke har lagt planer om å utfase turbokylling, til tross for at over syv av ti Coop-medlemmer vil dette.
Kjendiser med Coop-refs i ny kampanje: – Slår inn åpne dører Dyrevernorganisasjonen Anima mener Coop-ledelsen må lytte til medlemmene og fjerne turbokylling fra butikkhyllene. Flere kjendiser har stilt opp i ny kampanje.
WAL i full gang med ny satsing - disse har blitt med på laget WAL har det siste halvåret økt satsningen på media. De teller nå 20 medieressurser som er i sving. Både Coop og Komplett er med på samarbeidet så langt.
Reklamekrig om kassalappen Conta hiver seg inn i reklamestriden som for tiden pågår mellom Coop og Rema 1000.
Skulle egentlig lansere kampanjen senere i år – men kastet seg rundt og gikk live nå – Det finnes andre kriterier å vurdere.
Fikk reklame-kritikk. Nå svarer matvarekjedene Ekspert på dagligvarehandel, Odd Gisholt, mener matvarekjedene bruker for mye penger på reklame. Kjedene selv er uenige.
Priskrigen er i gang: – Matvarekjedene bruker altfor mye penger på reklame Dyrtid og priskrig på matvarer gjør kundene mer oppmerksomme på dagligvarebutikkenes markedsføring, mener eksperter.
Tidligere Coop-sjef om sin nye rolle: – Ville gjøre noe gøy Bjørn Takle Friis har gått inn i idrettens verden.
Kuttet momsen – solgte 500 tonn mer fisk Da Kiwi innførte «momskutt» på fisk denne høsten, kastet Rema 1000 og Coop Extra seg med. Resultatet? Nordmenn valgte fisk til middag.
Rekordstøtte til Rosa sløyfe – Jeg vil takke alle våre kunder og medlemmer som har vært med å samle inn penger til kampen mot brystkreft.
Flere internasjonale sponsorer klare for Ski-VM i Trondheim – Vi merker at interessen tiltar, også utenfor Norge, sier markedssjefen for VM.