Hill+Knowlton henter ny spesialrådgiver: – Det tok vel ti sekunder før jeg bestemte meg – Det er full match med områder vi er tungt inne på.
Byrågruppering lanserer nytt byrå: – Bare å kjøre på Lanseres i ekte First House familie-ånd: – Når vi først skal starte noe, skal vi ha de dyktigste i bransjen om bord, sier styreleder Per Høiby.
COWI økte satsingen på employer branding - ga umiddelbare resultater Økte søknadsbunken med 55 prosent ved å skildre overgangen fra studieliv til arbeidsliv.
Storm Communications gjør podkast-rekruttering Tilfeldighetene gjorde at finaleintervjuet til Pernille Wold Kaspersen ble en opptreden i podkasten «Stormkast med Valebrokk & Stordalen».
Ragnhild visste ikke at kommunikasjonsbransjen eksisterte før hun plutselig jobbet der Stod ved et veiskille i karrieren og måtte ta et valg.
COWI stakk av med bærekraftspris for andre året på rad – Det er vel og bra at så mange brenner for bærekraft i dag, men når vi kommuniserer må vi være ærlige på at vi ikke har alle svarene.
Ole Emil Johnsen gjør comeback i Gambit H+K Byrået skal styrke seg på mobilitet og transport, ansetter en gammel kjenning: – Han har erfaring som passer som hånd i hanske.
COWI lager sine egne kampanjer: – Det er faktisk mulig å løfte disse tingene selv Arbeidet til kommunikasjonsstaben på kun fire stykker har ført til intern stolthet i selskapet og et realt prisdryss.
McDonalds til topps med «stjel våre ansatte»-kampanje Får gull i kategorien «årets helhetlige employer branding» i Magnet Awards.
COWI med gull og bronse i samme kategori: – Utrolig gøy «Ingenørd»-kampanjen, som er laget inhouse av kommunikasjonsavdelingen i COWI, imponerer juryen.