DNs lillesøster Europower velger A2media på annonsesalg A2media har jobbet med annonsesalget for magasinutgaven til bransjemediet Europower i to år. Nå har de også fått ansvaret for salg av display- og stillingsannonser til nettavisen deres.
DN: Jens Stoltenberg henter DNBs kommunikasjonssjef Øystein Kløvstad Langberg gir seg som kommunikasjonssjef i DNB
Fire opprykk i CC – Thomas Frantsvold blir ny partner Den tidligere redaksjonssjefen i DN rykker opp til å bli partner etter to år i CC
PR-topp kritisk til kommunikasjonsfolk i det offentlige: – Tullejobber Ole Christian Apeland er svært kritisk til at det offentlige bruker store summer på kommunikasjon.
DN: Ernas tidligere spinndoktor starter PR-byrå Går sammen med Jonas Gahr Støres tidligere valgkamprådgiver og starter for seg selv.
BT: Nå får Kruse Larsen-rådgiveren endelig bli finansbyråd i Bergen Konen må flytte hjem til Bergen for at Jacob Mæhle skal bli finansbyråd i Bergen.
Oda svarer på Nicolai Tangens middagsinvitasjon til Elon Musk med humoristisk annonse Nicolai Tangen inviterer Elon Musk på kul reinsdyrmiddag. Oda inviterer DN-lesere på en litt rimeligere variant.
– Har tenkt lenge på å gjøre et «comeback» i PR-bransjen Andreas Nyheim er tilbake i bransjen som han forlot i 2016.
Advokatfirma med reklamestunt: – Det var en frekkis Advokatfirmaet Økland rettet et stikk mot bransjekollegaene i Schjødt gjennom en annonse i Dagens Næringsliv.
Maren Myrseth forlater DN – blir rådgiver i Pressure – Jeg var klar for nye utfordringer i kommunikasjonsbransjen.
DNs SoMe-sjef: – Ikke overlat etikken til teknologene! – KI er ofte ikke så mye mer enn maskinlæring eller en fancy auto complete, det er ikke en naturkraft med en egen hvilke som kommer og tar jobben din.
NoA inngår samarbeid med DNs Gaselle-kåring Inngår et langsiktig og strategisk samarbeid for å skape flere gasellebedrifter.
Blant rekrutteringsselskaper opplever MeyerHaugen størst vekst på DN-kåringen Øker mest på DNs Gasellekåring.
Gasellevinnerene The Oslo Way: – Dette er ekstremt stas! Jobber mot kulturlivet, slik kom de seg gjennom pandemien.
Arkivverket la seg flate – ble tidenes mest populære LinkedIn-innlegg – Denne LinkedIn-posten skriver seg inn i historien som den mest populære posten vår noensinne. Normalt sett er vi fornøyd med å nå ut til tre fire tusen personer.