Opprykket er sikret. Dette er de kommersielle målene nå På starten av året var både spillere og ansatte i Vålerenga langt nede. Nå har de konkrete planer for å få alle sidene ved klubben opp på Eliteserie-nivå igjen.
Kommer med penis-stikk i ny fotballkampanje: – Her er ingenting moderert Fotballklubben Skeid rykket ned forrige sesong. Ring 2 har tatt på seg jobben med å presentere de nye motstanderne deres til supporterne.
E24: – For oss er det totalforbud mot å bruke forbrukerøkonomer som ekspertkilder – Rent genrelt mener jeg norsk presse har en lang vei å gå når det gjelder å ha et reflektert forhold til hvem man bruker som eksperter i ulike sammenhenger.
«Budskapet mitt er enkelt: spleis på regninga, støtt idretten, så kan dere fortelle om det så mye dere bare vil» «Hva var bakgrunnen for at akkurat de to stilte opp sammen? Er det betalte PR-tjenester som har iscenesatt det hele?», skriver Daniel Holmeide Strand.
Tour of Scandinavia svarer på kritikken: Vi er avhengig av gode partnere for å realisere våre mål, Flyr er en av disse «Vårt samarbeid med Flyr er helt ferskt, men maken til ekte engasjement og ønske om å utgjøre en forskjell når det gjelder å jobbe for like muligheter innenfor idretten er det sjelden man ser.», skriver Roy Moberg.
Fotballtopp beskylder Flyr for å kjøpe seg bedre omdømme – Dette framstår som posering, sier han. – Gi oss en sjanse, svarer Flyr.
Beskylder McDonalds og NorgesEnergi for sportsvasking: – De bruker mer penger på å fortelle hva de gjør, enn å faktisk gjøre det – De dyrker sin egen merkevare, men har ikke tatt regningen for å få være med på det.