Dette byrået arrangerer en årlig festival som samler 7500 publikummere Byråsjefen snakker om framtida til festivalen og hva som har gjort størst inntrykk på han.
Merker krisen i bransjen – blir nedringt av jobbsøkere – Jeg har ikke opplevd å få så mye tekstmeldinger og spørsmål om stillingene våre fra folk utenbys som vi har fått nå.
Forbereder seg på tøffere tider: – Ikke akkurat «booming times» og full pinne Flere aktører i reklamebransjen rundt om i Norge gjør seg klare til vanskelige tider.
På jobb i agurktiden? Vi har 10 tips til deg! «Du er kanskje på jobb og ønsker å kommunisere noe fra din bedrift? Vi har tenkt på deg!», skriver Synne Christin Larsen i Deadline.
Deadline utvider med amerikanske krefter for å styrke filmteamet i Harstad Drømmer om å lage film fra sin nye hjemby.
Deadline utvider til Harstad: – Vi må være der de flinke folkene er – Etableringa handler først og fremst om at det er flinke folk i Harstad nå som vil jobbe hos oss.
«I mine øyne er også dette en styrking av håndverket, etter som det blir vanskeligere å erstatte folk med filter» «Yess, dette er BRA!», skriver Martin Meisterlin.
Deadline har laget ny visuell identitet for Øksnes kommune – Det handler om å gjøre kommunikasjonen enkel å forstå, for de som skal forstå den.
Nå kan folk komme på kontorene igjen. Dette gjør byråene – Vi starter med litt kardemommelov-tilnærming til dette
Internasjonal filmskaper melder overgang til Deadline Deadline Day i Deadline: Film – og kommunikasjonsselskapet Deadline bekrefter at de har fullført forhandlingene, og at signeringen av den dansk-tyske filmskaperen Ben Hartenstein er et faktum.
Byrået utlyste egentlig bare et vikariat, men med Laila på søkerlisten gikk de all inn og tilbød fast jobb Det nordnorske byrået gjør sin sjette ansettelse for året.
Fjordkraft har valgt seg kommunikasjonspartner i nord Da Norges største strømselskap snudde nesen nordover, valgte de for første gang en lokal kommunikasjonspartner.