– Musk har erklært krig mot annonsørene Phil Cowdell hadde flere oppfordringer å komme med på Den store annonsørdagen.
UNG 2025: Unge bekymret for fremtiden, men søker selvforbedring Hvilke medievaner har de unge, hvilke trender gjelder nå, hva mener de egentlig, hva skiller dem fra hverandre og hva samles de om og rundt? Her får du svarene fra bransjens viktigste ungdomsundersøkelse.
Nå tror annonsørene på bedre tider i vente – men det slår ikke ut på markedsbudsjettene enda Halvparten av annonsørene ser lyset i enden av tunnelen.
Disse kan bli årets foredragsholder I fjor vant Mark Adams fra Vice. Nå er årets liste over nominerte klar.
Prisvinneren mener man må tenke nytt om målgrupper: – Du kommer til å gjøre rent bord Mark Adams mener markedsførere må tenke annerledes.
Her vil norske annonsører bruke pengene sine 47 prosent av de største annonsørene vil redusere pengebruken.
I fjor var det Britt Otterdal Myrset som vant – her er årets kandidater til Årets foredragsholder ANFO sin gjeve pris, Årets foredragsholder, deles ut på Den store annonsørdagen den 12. oktober. Her er finaleheatet!
Google Norge-sjefen: – Internett som vi kjenner det står i fare Annonsegiganten bekymrer seg over at det vil bli vanskeligere å vise folk personaliserte annonser i framtiden.
Her vil norske annonsører bruke pengene sine i 2023 For første gang vil færre bruke penger på Facebook.
77 prosent synes at det er utfordrende å måle effekter på tvers: – Gordisk knute Måling av effekt er fortsatt en utfordring i bransjen.