Bygger karrieredrømmen mens de studerer: – Nå er det bare å krysse fingrene Med eget markedsføringsbyrå håper studentene bak Studio BLÅ å bygge kompetanse og sikre seg en plass i en konkurranseutsatt bransje.
På vei vekk fra Apriil Reklame & Design etter bare ett år Tim Pedersen kom til byrået i oktober 2023. Nå ser han seg om etter ny arbeidsgiver.
Starter mediebyrå med nytt nettsidekonsept Tidligere avisredaktør Sveinung W. Jensen og webdesigner Roger Henriksen starter mediebyrået Muskat.
Tredjeparts-cookies er en døende løsning du bør forlate nå «Ikke vent til det er for sent: Derfor må dagens markedsførere omfavne førstepartsdata før 2025 for å unngå å tape terreng i et cookieløst landskap.», skriver Preben Standal.
In Sight blir mediebyrå for Maxbo In Sight AS og byggevarekjeden Maxbo har inngått en langsiktig samarbeidsavtale for levering av mediebyråtjenester.
Advarer mot pyramidespill-lignende markedsføring: – Skader omdømmet til hele bransjen Markedsføreren advarer mot en markedsføringsmodell som han mener kan gi useriøse aktører fritt spillerom.
GroupM gjør Paradigm tilgjengelig for alle kunder i Norden Paradigm vil nå gi annonsører muligheten til å ta bedre beslutninger når det kommer til investeringer i digital markedsføring og få mest mulig ut av hver reklamekrone.
Trondheimsbyrå utvider Økt oppdragsmengde for byrået, særlig innen TV- og filmproduksjon, er bakgrunnen for ansettelsene.
Bra Søk tar over Performance Awards Bransjerådet for søkemotormarkedsføring tar over Performance-konferansen og Performance Awards etter INMA. Mediebyråforeningen blir med som hovedpartner de neste tre årene.
NXT henter digital multikunstner fra reklamebyrået Ferskvann – Jeg valgte NXT fordi jeg opplever dem som fremoverlente, og som noe mer enn et tradisjonelt reklamebyrå, sier Robin Andersen.
Slik kan du bruke AI-agenter på jobben «Internett er full av buzz-ord rundt AI og det er ikke måte på hvor mange som oppfordrer deg til å hoppe på AI-toget før det er for sent. Men hvor er dette toget, og hvordan hopper jeg på? Svaret heter AI-agenter. », skriver Eirik Fjellaksel.
MFO overtar 8 minutes – Vi skal gjøre vårt ytterste for å videreføre arven på en forsvarlig og solid måte.
Heisenbug og Cure stikker av med Folkets pris på Kuben Det var lenge jevnt, men til slutt ble det en klar vinner.
Ble Årets SoMe-byrå: – Ga aldri opp HER Agency vant prisen «Årets SoMe/innholdsbyrå 2024» under HER Awards.