Her er årets shortlist til Performance Awards Med hele 87 bidrag er antall innsendte jobber til årets Performance Awards høyere enn noensinne.
Tar over som ny leder i Bra Søk Etter fem år som leder for Bra Søk, trer Magnus Strømnes Bøe tilbake, og Erik Storm tar over roret.
Bergensbyrå åpner kontor i Oslo Design- og digitalbyrået Cure vokser og etablerer seg nå i hovedstaden. – Vi ønsker å komme tettere på kundene våre og styrke tilstedeværelsen i Oslo, sier Cures co-gründer Bendik Bergh.
Bygger karrieredrømmen mens de studerer: – Nå er det bare å krysse fingrene Med eget markedsføringsbyrå håper studentene bak Studio BLÅ å bygge kompetanse og sikre seg en plass i en konkurranseutsatt bransje.
På vei vekk fra Apriil Reklame & Design etter bare ett år Tim Pedersen kom til byrået i oktober 2023. Nå ser han seg om etter ny arbeidsgiver.
Starter mediebyrå med nytt nettsidekonsept Tidligere avisredaktør Sveinung W. Jensen og webdesigner Roger Henriksen starter mediebyrået Muskat.
Tredjeparts-cookies er en døende løsning du bør forlate nå «Ikke vent til det er for sent: Derfor må dagens markedsførere omfavne førstepartsdata før 2025 for å unngå å tape terreng i et cookieløst landskap.», skriver Preben Standal.
In Sight blir mediebyrå for Maxbo In Sight AS og byggevarekjeden Maxbo har inngått en langsiktig samarbeidsavtale for levering av mediebyråtjenester.
Advarer mot pyramidespill-lignende markedsføring: – Skader omdømmet til hele bransjen Markedsføreren advarer mot en markedsføringsmodell som han mener kan gi useriøse aktører fritt spillerom.
GroupM gjør Paradigm tilgjengelig for alle kunder i Norden Paradigm vil nå gi annonsører muligheten til å ta bedre beslutninger når det kommer til investeringer i digital markedsføring og få mest mulig ut av hver reklamekrone.
Trondheimsbyrå utvider Økt oppdragsmengde for byrået, særlig innen TV- og filmproduksjon, er bakgrunnen for ansettelsene.
Bra Søk tar over Performance Awards Bransjerådet for søkemotormarkedsføring tar over Performance-konferansen og Performance Awards etter INMA. Mediebyråforeningen blir med som hovedpartner de neste tre årene.
NXT henter digital multikunstner fra reklamebyrået Ferskvann – Jeg valgte NXT fordi jeg opplever dem som fremoverlente, og som noe mer enn et tradisjonelt reklamebyrå, sier Robin Andersen.
Slik kan du bruke AI-agenter på jobben «Internett er full av buzz-ord rundt AI og det er ikke måte på hvor mange som oppfordrer deg til å hoppe på AI-toget før det er for sent. Men hvor er dette toget, og hvordan hopper jeg på? Svaret heter AI-agenter. », skriver Eirik Fjellaksel.
MFO overtar 8 minutes – Vi skal gjøre vårt ytterste for å videreføre arven på en forsvarlig og solid måte.