Byråene deler: Dette er de viktigste trendene innenfor content marketing – Stadig flere ønsker innholdet sitt produsert av KI.
Byråene: Dette er bra SoMe-innhold i 2024 SoMe-byråene har noe ulikt syn på trendene innen markedsføring gjennom det kommende året.
Derfor bør dagens merkevarer se på sine sosiale medier-strategier når folk har dårligere råd Mener mange bør bli mye flinkere på å tenke organisk rekkevidde.
Karnov Group Norway velger Digital Opptur – Digital Opptur presenterte oss med god kompetanse og erfaring på det rent digitale, sier Hans-Petter Nygård.
Varejo henter inn ny rådgiver Camilla Gullestad Lunde har takket ja til jobben som rådgiver i Ahead Group-byrået Varejo. Ansettelsen er i tråd med byråets vekststrategi .
Digital Opptur styrker sosiale medie-rådgivning Digital Opptur har gjennom sommeren styrket sin rådgivning på sosiale medier med to seniorrådgivere.
Digital Opptur ekspanderer Har flyttet inn i The Square i Drammen og vil jobbe tett med fagmiljøet i Oslo.
– Hadde automatiseringen vært like bra som det vi gjør manuelt, ville det vært vanskelig for byråer å overleve Frank & Dick og Digital Opptur har begge fått med seg Google Ads nye automatiske forlengelse, det eneste de kan si seg enig i er at Googles søkeord er fortsatt for dårlig på norsk.
Digital Opptur øker inntektene og ansetter flere Mari Anvik Berg er ansatt som senior digitalrådgiver i Digital Opptur