Dette går pengene fra Gullblyanten til: – Det koster å arrangere Det koster å sende inn bidrag til Gullblyanten. Benedikte Løvdal i Kreativt Forum forklarer hvor pengene tar veien.
Dinamo-sjefen om byråets tilstand: – Jeg slapper overhodet ikke av Ett og et halvt år etter at Dinamo gjenoppsto, opplever fortsatt Hølje Tefre at hver måned er en kamp for å nå budsjettet.
Merkle henter kundeansvarlig fra Knowit: – Fortsatt ustabilt marked Dentsu-byrået Merkle har ansatt Thale Kannert Håmo, tidligere seniorrådgiver og kundeutvikler i Knowit, som ny kundeansvarlig.
– Skal reise tilbake til 1984 for å hindre at Sam Altman blir født Eirik Stensrud, kreativ leder i Dinamo, ser fram til julemat med en overraskende vri og spår litt av et 2025 for bransjen – men én dag i uken skal CrossFit vike for noe annet.
Lager KI-podkast om hver Facebook-venn:– De fleste synes det er litt ko-ko Kreativ leder i Dinamo, Eirik Stensrud, hyller Facebook-vennene sine – én podkastepisode av gangen
NJ lanserer ny visuell identitet Arbeidet inkluderer også nye nettsider, som lanseres senere i vinter. Identiteten og nettsidene er utviklet i samarbeid med Dinamo Design.
Skal farte rundt i upassende kort shorts: – Fått høre at jeg har ganske lekre bein I sommer skal Henrik til Puglia, Italia, for 12 dager med mat og vin, og selvfølgelig, for å vise frem bena i upassende korte shorts.
Hill & Knowlton styrker seniorstallen med Tor Asbjørn Hegge fra Dinamo For Tor Asbjørn Hegge var det Hill & Knowltons ambisjon om å tette gapet mellom kommunikasjon og management consulting, som lokket.
Journalistenes fagforening skal ha ny logo – Dinamo fikk jobben Skal bruke 1,5 millioner kroner på ny visuell identitet.
Gikk konkurs, men gjenoppsto. Nå lanserer de designbyrå Dinamo-familien finner nå sin nye form, og spisser seg i to ulike fagenheter. Først ut er Dinamo Design.
Sigmund Wøien går fra Dinamo til Släger – Vi har allerede merket at ny teknologi preger måten vi jobber på.
Landets beste årsrapport – igjen Sporveien gjentok fjorårets suksess, mens Enova sikret seg gull allerede på første forsøk.
Kampanjen får stadig flere med seksuell interesse for barn til å søke hjelp Etter at årets kampanje for behandlingstilbudet ble rullet ut i norske byer i begynnelsen av september, har henvendelsene økt merkbart.
SMFB Dinamo-konkursen: – Den siste tiden har vært annerledes Hølje Tefre og Dinamo jobber fremdeles med å få summet seg etter konkursen. Om fire til seks uker skal de være ordentlig i gang på nytt.
Så mye ble Dinamo kjøpt for Daglig leder, Hølje Tefre, var til stede i retten for Dinamos konkursbegjæring.
Facebook fjerner all Rosa sløyfe-reklame Siden 1999 har aksjonen bidratt med over 415 millioner kroner til brystkreftsaken.