Masseflukt fra Släger Nærmere 30 personer har sluttet i Släger siden 2020. Flere tidligere ansatte beskriver et utmattende arbeidsmiljø preget av svært høy turnover. Släger-ledelsen kjenner seg ikke igjen i påstandene. – Smått absurd, svarer de.
Släger ba influensere «jobbe gratis» – Elsker byråer som tror vi er i 2010 enda og at folk er villige til å jobbe gratis, skriver Linnéa Myhre.
Med håp om en utypisk debatt «Jeg tror vi går inn i en tid der det blir mer krevende for unge å finne sin plass i deler av kommunikasjonsbransjen», skriver Eirik Øiestad i dette innlegget.
For all del: Send de unge håpefulle vår vei! «En bransje uten de ivrige, lærevillige og dedikerte “juniorene”? Det er både en trist, men også en skummel vei å gå», skriver Tonje Hallén Askim i Elg, med hele byrået i ryggen.
Släger-sjefen: – 2022 var et enkelt år å drive byrå i Släger-sjefen langer ut mot resten av bransjen. Selv fikk de rekordoverskudd.
Släger-topp roper varsku – frykter kommunikasjonsbransjen ikke er klar for krisen han frykter kommer Reagerer på det han kaller for stolleken i bransjen og savner langsiktig tenkning blant både ansatte og byråer.
Byrå-Norge trenger en realitetssjekk på elektrosjokknivå «Er kommunikasjonsbransjen orkesteret som valser ufortrødent på, mens skuta seiler rett mot et isfjell?», skriver Eirik Øiestad i Släger.
Dette sier norske PR-byrå om åpne kundelister – Spørsmålet blir jo hva skal en åpen kundeliste egentlig løse?
Bransjekollegaer om GKs oppdrag for Kasakhstan: – Det burde ikke være vanskelig å si nei til slike kunder og oppdrag Alle byrå vi har snakket med sier det hadde vært uaktuelt å ta på seg oppdrag for potensielt kontroversielle kunder.
Ung og nyutdannet? Dette er ekspertenes beste tips for å skaffe seg relevant erfaring Vær en av få og ikke en av mange når du ser etter en jobb.