Lanserer ny effektmåling av sponsorater Ipsos og Nosleeptillbrooklyn lanserer i disse dager SponsorCheck, en lavterskels måling for sponsorer og sponsorobjekter.
Ipsos kjøper BrandBooster fra Metro Branding Ipsos AS og Metro Branding AS har inngått en avtale hvor Ipsos kjøper rettighetene til innsiktsplattformen BrandBooster fra Metro Branding.
Lanserer nytt innsiktsverktøy for merkevarebygging Kommersiell leder og strategisk rådgiver Eirik Ekrann i Metro Branding er hjernen bak et nytt og kjapt innsiktsverktøy: BrandBooster.
Metro Branding leverte sitt beste driftsresultat for 2021 Byrået ledet av Cathrine Stensland har flyttet inn i nye lokaler, ansatt ny kommersiell direktør og fortsetter å utvide staben. Fjoråret skriver seg inn som et rekordår for Metro Branding.
Ved hjelp av kunstig intelligens skal nå norske reklamer bli bedre Kantar lanserer nytt verktøy i kampen om reklamekronene.