Flytoget med ny reklamekampanje: Dropper bagasjen – bokstavelig talt Nytt tilbud skal gjøre reisen til Oslo lufthavn enklere for passasjerene.
Vipps farger Norge oransje med sin største kampanje noensinne Markerer lanseringen av tæpping med reklame som skal utfordre globale giganter som Apple og Google.
Flytoget med nytt reklamekonsept: – Jaktet på «wow-faktor» Denne uken lanserte Flytoget en ny profilkampanje som inkluderer en gigantisk tømmerrenne midt i Oslo sentrum.
– Det er ikke før man er verdens beste at jobben er gjort! Caroline Riis om drømmeoppgaven i jury, ambisjoner og forventninger for framtiden.
Caroline Riis og Eirik Sørensen sikret TRY sin tredje løve på rad TRY sikrer seg sin 37. løve på 2000-tallet.
Her innser TRY at de har sikret seg tidenes første Grand Prix på Gullblyanten Brukte 17. mai på å gjøre jobben. Mener det var verdt det.
TRY-duoen har lært seg å drepe hverandres ideer I snart sju år har Eirik Sørensen og Caroline Riis jobbet i tospann. Mandag vant de gull i Cannes og røper hvorfor samarbeidet fungerer så bra.
CAPA: Betydlig færre norske bidrag sendt inn til Cannes Lions Norsk Cannes Lions-jurydeltagelse bestemmes av antall løver som vinnes hvert år. Færre bidrag gjør at det spøker for norsk juryering i fremtiden.
Disse fire skal juryere i årets Cannes Lions TRY og POL er jevnt fordelt i årets Cannes Lions-juryer.
SATS med dusj-stunt – Vi har i lang tid snakket om å gjøre noe rundt strømprisene på en sjarmerende måte, men ikke helt funnet riktig timing eller budskap. TRY kom med løsningen, sier markedssjefen.
Dette er kreatørduoen bak «søppel-kampanjen» som hanket inn gull i Cannes Lions Caroline Riis og Eirik Sørensen i TRY sikret sin andre gulløve i karrieren.
Try og IKEAs «The Trash Collection» belønnet med gull i Cannes Lions Forvandlet søppel til gull i Frankrike og sikrer Norges første gulløve i 2022.
Try inn på anerkjent topp 25-liste med IKEA-søppel The Trash Collection har nådd den prestisjetunge listen til Contagious over de beste kampanjene i verden.