Tibber viser muskler i ny kampanje – Tjen penger mens du sover Tenk deg at du både kan være en helt, og få betalt av strømleverandøren din. Det er kjernen i Tibbers nye kampanje, utviklet sammen med &Co. / NoA i København.
NAF gjør jobben som Møller burde gjort «Møller advarer mot at «viktige nyanser kan bli borte» i NAF og Motors vintertest av elbiler. Det er å snu saken på hodet. NAF skaffer de nyansene som Møller ikke gjør», skriver Thor Egil Braadland.
Testen kan bidra til god forbrukerinformasjon, gitt at den kommuniseres på balansert vis «Tiden er kommet for NAF og Motors rekkeviddetest. Når de to arrangørene legger all sin samlede kraft og troverdighet i potten, kan viktige nyanser bli borte når resultatene deles med forbrukerne», skriver Øyvind Rognlien Skovli.
Polestar valgte Trigger: – Enorm begeistring – En av verdens mest spennende merkevarer, uavhengig av bransje og kategori, sier Markus Eckbo Endresen i Trigger.