– Den ferien har endt opp som et kollektivt familietraume som vi fortsatt sliter med Espen Skogen og familien skal nok ikke tilbake til Meldal i Trøndelag med det første.
De fem viktigste tingene du må vite om sosiale medier i 2024 Hvilke kanaler øker, hva er trendene i de ulike kanalene og, ikke minst – hvordan bør du jobbe for å skille deg ut blant mengden?
Ahead-sjefen om den store endringen: – Må jobbe annerledes Kjetil Botten Skogly og Ahead Group gjør store endringer. Målet er å bli en mer helhetlig marketing-leverandør, ifølge sjefen.
Norges første seier i Nordic YouTube Works Awards For andre året på rad hevder «Erik og Oskar pusser opp» seg på Nordic Youtube Work Awards.
TikTok er under press: Dette sier SoMe-byråene TikTok er under press i USA og Europa. Det merker også byråene som jobber med markedsføring på plattformen.
Dette er de nominerte til Nordic YouTube Works Awards 2024 Nominasjonene til Nordic YouTube Works Awards 2024 er nå klare. Se den fullstendige listen over nominerte nedenfor.
Anette Neller går fra Elg til TRY Råd Neller vil som prosjektleder i TRY Råd jobbe med å gjennomføre kampanjer, strategiprosesser og merkevarebygging for flere av de største kundene på huset.
Hekt har vært på Elg-jakt – sikrer ny rådgiver Susanne Vedvik Kalleberg starter som seniorrådgiver i PR- og kommunikasjonsbyrået Hekt.
Byråene: Dette er bra SoMe-innhold i 2024 SoMe-byråene har noe ulikt syn på trendene innen markedsføring gjennom det kommende året.
Se kampanjene som konkurrerer om den beste reklamen på TikTok TikTok lanserer TikTok Ad Award for andre gang. Blant de nominerte finner vi bidrag fra TRY, Schjærven og Elg.
HER Awards: Kvinneledet initiativ kårer Årets SoMe-Byrå – Vi trenger flere kvinner som tør å sparke ned dører og tenke stort.
Dette kan din virksomhet få igjen ved å svare kunder i sosiale medier Aktivitet i sosiale plattformer kan skape organisk vekst, mener SoMe-folkene i Elg.
Sørget en kinesisk app for borgerlig valgseier? «Å være aktiv på TikTok er ikke lenger valgfritt, men en nødvendig del av markedsmiksen for å nå de unge.», skriver Susanne Vedvik Kalleberg i Elg.